امام جمعه قیامدشت:

کسی نباید در برابر شیطان بزرگ که دشمن همه بشریت است کوتاه بیاید

شهرری (پانا)-خطیب نمازجمعه قیامدشت گفت: کسی نباید در برابر شیطان بزرگ که دشمن همه بشیریت است و گردن کلفتی می‌کند، کوتاه بیاید.

کد مطلب: ۶۹۳۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، حجت الاسلام امیری در خطبه‌های نماز جمعه ، گفت: کسی نباید در برابر شیطان بزرگ که دشمن همه بشیریت است و گردن کلفتی می‌کند، کوتاه بیاید؛ کوتاه آمدن در برابر گردن کلفت تقویت اوست.
خطیب جمعه تصریح کرد: آنهایی که آمریکا و قدرت‌های استکباری غرب را یاری می‌کنند و با اشاره آن‌ها برای مردمشان برنامه ریزی می‌کنند، در حقیقت ظالم بر خود مسلط می‌کنند.
حجت الاسلام امیری با بیان اینکه نابسامانی در مجاری مدیریت کشور عکس العمل گناهان خود جامعه است، ادامه داد: همه مشکلات به ویژه مشکل اقتصادی با کلید تقوا قابل باز شدن است.
وی اظهار کرد: مسئله حساس، جهانی و منطقه ای ما اظهارات خطرناک رئیس جمهور بحران زده بی اصالت آمریکاست که قدس را برای پایتخت رژیم صهیونیستیِ کودک‌کش، جلاد، جعلی و بی هویت معرفی کرده و بنای انتقال سفارتشان را به این شهر شریف دارد.
حجت الاسلام امیری بیان کرد: سازمان ملل در دو قطعنامه خود که ظالمانه است چراکه به اسرائیل غاصب مشروعیت می‌دهد، تقسیم میان فلسطینی ها و اسرائیلی ها را مصوب کرد که بر اساس آن قدس از آن فلسطینی هاست.
امام جمعه قیامدشت درخصوص اینکه این اقدام ترامپ نقض قطعنامه های سازمان ملل است، گفت: روسای جمهور قبلی آمریکا با اینکه از نظر ماهیت همین ترامپ هستند منتهای ترامپ شرور بدون نقاب است و آنها شرور با پوشش مخملی بودند، انتقال پایتخت صهیونیست ها را اجرا نکردند چراکه کمی ملاحضه منافع آمریکا را می کردند.
وی با اشاره به توطئه های جدید دشمنان علیه مسلمانان افزود: دشمنان فتنه جدیدی داشتند و می‌خواستند مسلمانان درگیر جنگ داخلی شوند تا فلسطین که مسئله اول جهان اسلام است به حاشیه برود.
حجت الاسلام امیری گفت:حرف ابلهانه ترامپ موجب عکس‌العمل کشورهای اسلامی شد، فلسطینی ها به پا خواستند، انتفاضه سوم و کنفرانس اسلامی محقق شد و در اولویت بودن مسئله فلسطین در جایگاه خودش قرار گرفت.
وی ادامه داد: همه کشورهای اسلامی باید کالاهای اسرائیلی و آمریکایی را تا رسیدین به نقطه مطلوب تحریم کنند تا آمریکا مورد نفرت جهانی قرار گیرد و دست از یاوه‌گویی ها و بی قانونی ها بردارد.
/خبرنگار:فاطمه خلیل پور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار