پانا گزارش میدهد/

تویسرکان سهم خود را از توسعه خواهد گرفت

استاندار همدان گفت: امروز وضعیت در شهرستان تویسرکان بسیار بهتر شده است و به لحاظ اشتغال، واحدهای تولیدی خوب و توسعه واحدها ، تویسرکان سهم خود را از توسعه خواهد گرفت.

کد مطلب: ۶۹۳۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا همدان، محمدناصر نیکبخت در مراسم سالگرد بزرگداشت شهید آیت الله دکتر مفتح گفت: یکی از میراث های ارزشمند که خداوند به صالحان می دهد، فرزند صالح است وامروز ، دکتر مفتح در شهرستان، استان و کشور تاثیرگذار است. از فرصت دکتر مفتح برای پیگیری های ملی همواره استفاده می کنم.

وی افزود: امروز در تویسرکان وحدت بسیار خوبی بین نماینده و فرماندار وجود دارد و تاثیرات آن در توسعه شهرستان بخوبی مشخص است. تویسرکان از توسعه گذشته بسیار طلبکار است.

استاندار همدان گفت: تلاش ما این است که همه سهمی که تویسرکان از توسعه نگرفته در این دولت محقق شود.

وی با اشاره به اینکه، گردو با نام تویسرکان عجین است و این نام باید برای تویسرکان بماند، گفت: با پیوندی که به گردوهای تویسرکان زده شد دیگر شاهد سرمازدگی گردو نخواهیم بود و امید داریم که از همه محصولات گردو با سرمایه گذاری مناسب استفاده کنیم.

نیکبخت ضمن اشاره به پیشینه تاریخی همدان گفت: همدان سرزمینی است پر از راز و رمز، و بزرگانی که در همدان رشد و نمو یافتند و به جهان و دین خدمت ارائه دادند، کم نیستند.

وی افزود: امروزدرتویسرکان میزبان وزیر ارشد و محوری از هیات دولت هستیم که از حضور دکتر شریعتمداری و اهتمام به عظمت این مراسم تشکر می کنم.

وی با اشاره به اینکه استکبار و دشمنان ایران قبل از انقلاب به دنبال پیروز نشدن انقلاب و بعد از پیروزی انقلاب به دنبال نا موفق بودن انقلاب بودند افزود: از روزی که با عزم ملت ایران و رهبری داهیانه حضرت امام ( ره) انقلاب پیروز شد ، دسیسه ها شروع شد اما دشمن تا امروزطرفی نبسته است.

نیکبخت گفت: شهدای بزرگ ما دست چین می شدند و تصور آنها این بود که با رفتن این شهدا ، انقلاب آسیب خواهد دید والبته ندیدو نخواهد دید. به تصور خود درست فکر کردند. جامعه از درس این شهدا محروم شد، اما بهره را از خون شهدا گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار