بررسی موسیقی نواحی با حضور پیمان بزرگ نیا در برنامه ساعت ۲۵

تهران(پانا) - در برنامه این هفته ساعت ۲۵ شاهد حضور پیمان بزرگ نیا و سید احسان میرضیایی هستیم که به بررسی موسیقی نواحی ایران می پردازند.

کد مطلب: ۶۹۲۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد

برنامه ساعت ۲۵ پنجشنبه شب ۲۳ آذرماه ساعت ۰۰:۳۰ بامداد جمعه به روی آنتن شبکه ۵ سیما می رود. موضوع این هفته برنامه بحث موسیقی نواحی است که با حضور مهمانان برنامه این شب پیمان بزرگ نیا پژوهشگر موسیقی نواحی و نوازنده و خواننده و سرپرست گروه موسیقی سازینه و همین طور سید احسان میرضیایی نوازنده و عضو گروه سازینه به گپ و گفت گذاشته می شود.

ازجمله گزارش هایی که آماده پخش شده و در برنامه این شب شاهد آن خواهیم بود؛ گزارش جشن خانه موسیقی، گزارش جشنواره نوای خرم و گفت و گو با دست اندرکاران آن، گزارش کنسرت گروه موسیقی کالیر.

در بخش گفت و گوی ویژه مصاحبه با مهدی ایوبی ترانه سرا و دبیر جایزه دکتر افشین یداللهی ترتیب داده شده است که در خصوص روی دادن این اتفاق برای ترانه صحبت کرده است، گفت و گو با علی مغازه ای دبیر هنری فستیوال آینه دار و گفت و گو با حامد صقیری سرپرست گروه موسیقی شاهو پخش خواهد شد که این هنرمند درباره موسیقی کردی و ساز تنبور توضیحات مفیدی را ارایه کرده اند.

گفتنی است؛ برنامه ساعت ۲۵ هر هفته پنجشنبه شب ها ساعت ۰۰:۳۰ بامداد جمعه به صورت زنده به روی آنتن شبکه ۵ سیما می رود. از جمله عوامل و دست اندرکاران این برنامه محمود محمودی تهیه کننده، زهرا صفایی سردبیر و نویسنده، امیرحسین مدرس مجری کارشناس و مسعود صنم مدیر تولید هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار