در گفت و گو با پانا:

تشکل های دانش آموزی تمرینی برای دموکراسی و زندگی اجتماعی هستند

مدیر آموزش وپرورش ناحیه دوهمدان گفت: تشکل های دانش آموزی در وهله نخست تمرینی برای دموکراسی و زندگی اجتماعی هستند و به آنها هویت می بخشند.

کد مطلب: ۶۹۲۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد

محمد باب الحوائجی در حاشیه جلسه آموزشی تشکل های دانش آموزی مدارس دخترانه و پسرانه ناحیه 2 در گفت و گو با خبرنگار پانا همدان گفت: دانش آموزان می توانند به اندازه خود، در سرنوشت شهر و استان و کشورشان دخیل باشند.

وی افزود: شوراهای دانش آموزی بازوان توانمند تصمیم سازی و مشاوره در درون مدیریت مدارس و مجموعه آموزش و پرورش شهرستان های ایران اسلامی محسوب می شوند .

وی افزود: در طول چند سال اخیر، بارها و بارها تصمیمات شوراهای دانش آموزی در برگزاری مراسم، برنامه های فرهنگی، یادوراه ها، رنگ آمیزی مدارس، نحوه مدیریت، برنامه های صبحگاه مدارس، مشاوره و تدریس مورد استناد مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو قرار گرفته است که این امر نشان می دهد شوراهای دانش آموزی، تنها تشکلی صوری و تشریفاتی نیستند.

باب الحوائجی افزود: : تشکل های دانش آموزی امروز از جایگاه ویژه ای در بین مجموعه مدیریت آموزش و پروش و مدارس برخوردار هستند این تشکل ها به خوبی توسط مدیران و مسئولان به رسمیت شناخته شده و تصمیمات آنها غالبا اجرایی می شوند.

وی گفت: امیدواریم با حمایت مجموعه عوامل مدیریت شهرستانی و استانی شاهد افزایش فعالیت های این تشکل ها در سطح ناحیه باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار