معاون سازمان دانش آموزي كشور در گفت و گو با پانا:

یک میلیون دانش آموز در کشور عضو تشکل پیشتازان هستند

تبریز (پانا) - معاون هماهنگی و نظارت سازمان دانش آموزي كشور يكي از اركان مهم در سازمان دانش آموزي، اعضاي پیشتازان دانست كه خوشبختانه امسال با برنامه ريزي و تقسيم بندي عضو گيري در استان ها، تعداد اعضا به حدود يك ميليون نفر رسيد.

کد مطلب: ۶۹۲۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد

شهریار صالحاني در گفت و گو با پانا در زمينه ي مهم ترين اقدامات سازمان دانش آموزي در سال جاري بيان كرد: سازمان دانش آموزي هر ساله برنامه مدوني دارد كه در شوراي برنامه ريزي تصويب شده و به مرحله اجرا مي رسد اما مهم ترين اين برنامه ها در تابستان رقم خورد كه برگزاري اردوي ملي با ظرفيت 17 هزار دانش آموز بود.

وي ادامه داد: از اين ارقام، 10 هزار نفر دانش آموز، 6هزار نفر مربي و هزار نفر عوامل اجرائي بودند واين اردو در پنج قطب برگزار شد و اهدافي متعالي را دنبال مي كرد كه مهم ترين اين اهداف،بالا بردن كميت اردوهاي ملي بود.آمارهاي بزرگ ما در اين اردوهاي ملي 3هزار و 4 هزار نفر بوده است كه اين خود، نشانه رشد و پيشرفت بسيار بالايي است.

معاون سازمان دانش آموزي كشور افزود: هدف و بحث دوم در اين اردوها، بالا بردن كيفيت بود.با واگذاري بخشي از كارها به استان ها و مربيان آن ها،كيفيت كار بالا رفت. اين امر باعث ايجاد تمركز در مسئولين براي امر برنامه ريزي شد. زيرا بارِ بخش اجرايي از دوش ما برداشته شده و به مربيان واگذار شده بود.

صالحاني در ادامه سخنان خود گفت: از كارها و برنامه هاي ديگر سازمان دانش آموزي در سال ٩٦ ، برگزاري جشن نيكوكاري و عاطفه ها بود كه خوشبختانه شاهد كمك هاي گسترده دانش آموزان در ابتداي سال تحصيلي بوديم.همچنين در پي حادثه ناگوار زلزله در كرمانشاه و در پي سخنان مقام معظم رهبري كه تاكيد بر ياري تمام ارگان ها به زلزله زدگان داشت،سازمان دانش آموزي طرح امواج مهرباني را به اجرا گذاشت كه به موفقيت به انجام رسید و با استقبال گسترده اي همراه بود.

وي اضافه كرد : يكي از اركان مهم در سازمان دانش آموزي ، اعضاي پیشتازان است كه خوشبختانه امسال با برنامه ريزي و تقسيم بندي عضو گيري در استان ها، تعداد اعضا به حدود يك ميليون نفر رسيد كه پيشرفت چشمگيري نسبت به سال گذشته داشته است.

معاون سازمان دانش آموزي كشور در پايان سخنان خود، با اشاره به موفقيت هاي چشمگير دوره هاي آموزشي،تاكيد كرد: دوره آموزشي كارهاي گروهي،آموزش خبرنگاري و عكاسي در پانا و... از فعاليت هاي مثبت سازمان دانش آموزي در سال جديد بود كه استقبال چشمگيري را به دنبال داشت.

خبرنگار: دیبا پورباقری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار