مدیر سازمان دانش آموزی استان البرز:

مدارس متقاضی بوفه از سازمان دانش آموزی مجوز فعالیت کسب کنند

مدیر سازمان دانش آموزی استان البرز با اشاره به اهمیت تغذیه سالم در مدارس گفت: مطابق دستورالعمل تمامی مدارس دولتی و غیر دولتی که متقاضی پایگاه تغذیه سالم (بوفه) هستند می بایست از سازمان دانش آموزی مجوز فعالیت کسب کنند.

کد مطلب: ۶۹۲۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، محسن صادقیان مدیر سازمان دانش آموزی استان البرز از لزوم اخذ مجوز فعالیت بوفه مدارس از سازمان دانش آموزی خبر داد و گفت: به منظور تسهیل دسترسی دانش آموزان به وعده های غذایی سالم، استاندارد سازی و نظارت موثر بر پایگاه های تغذیه سالم (بوفه ها) نظارت بر امور اجرایی و مدیریت پایگاه های تغذیه سالم مدارس مطابق دستورالعمل وزارتی به سازمان دانش آموزی واگذار گردیده است.
صادقیان در ادامه گفت: بوفه ها بخشی از فرآیند تغذیه ای دانش آموزان را بر عهده دارند لذا سازمان دانش آموزی از تمام ظرفیت های موجود جهت تحقق «بوفه سالم-دانش آموز سالم» استفاده خواهد کرد.
وی افزود: مطابق دستورالعمل تمامی مدارس دولتی و غیر دولتی که متقاضی پایگاه تغذیه سالم (بوفه) هستند می بایست از سازمان دانش آموزی مجوز فعالیت کسب کنند.
مدیر سازمان دانش آموزی البرز تصریح کرد: نظارت تخصصی بهداشتی بر فضا و سلامت مواد غذایی در این اماکن توسط همکاران اداره سلامت و تندرستی معاونت تربیت بدنی و سلامت صورت می گیرد.
وی در پایان افزود: شیوه نامه مدیریت پایگاه های تغذیه سالم به مناطق و مدارس ابلاغ شده است و مسؤولیت رعایت دستورالعمل بر عهده مدیر مدرسه می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار