شهردار اردبیل مطرح کرد؛

توسعه فرهنگی و اجتماعی از اولویت مدیریت شهری

جلسه هم اندیشی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل با مدیرکل و معاونان و مدیران صداوسیمای مرکز اردبیل در سالن جلسات شورای اسلامی شهر اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۲۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،در این جلسه حمید لطف اللهیان شهردار اردبیل طرح مشکلات پیش روی مدیریت شهری در اردبیل، تبادل نظر و ارائه راهکارها را مهمترین هدف این جلسه عنوان کرد و گفت: کمتر نهادی پیدا می شود که همچون صداوسیما با رسالت ارتقای کیفیت فرهنگی و آموزشی بتواند در همه حوزه ها شرایط را بهبود بخشیده و اصلاح کند .
وی تصریح کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر نیز به عنوان نهادی که می تواند در بهبود و ارتقای شرایط و زندگی شهری قدم ها و مصوبات و اقدامات مناسبی انجام دهد نیازمند همکاری و مشارکت رسانه ملی و در ابعاد کوچکتر آن صداوسیمای مرکز استان است .
شهردار اردبیل با تاکید بر اینکه اولین و اساسی ترین اقدامات در مسئله مدیریت شهری باید بر توسعه فرهنگی و اجتماعی متمرکز شود گفت: پیشینه پر افتخار اردبیل ایجاب می کند تا برای حل مشکلات متعدد از جمله بافت های فرسوده و سکونتگاه های نابسامان یک سری خدمات عمرانی، آموزشی و فرهنگی برای ارتقاء کیفیت و فرهنگ جامعه انجام داد .
در ادامه این جلسه مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل نیزبا بیان اینکه شورای اسلامی شهر و شهرداری جایگاه قانونی است که پیگیر مسائل و مشکلات مبتلابه جامعه در عرصه های مختلف است که با برنامه ریزی و احصاء مشکلات بدنبال حل آن ها است گفت:با فرهنگ سازی و آموزش به عنوان زیربنای توسعه، بسیاری از مشکلات شهری قابل حل است .
ملااحمدی معرفی شایسته پتانسیل ها و توانمندی های استان در عرصه های مختلف را مهمترین هدف صداوسیمای مرکز استان دانست و گفت: احصاء مشکلات و موانع توسعه استانی و شهری و ارائه راهکار رسانه ای برای حل آن و برداشتن قدم های مثبت برای تحقق توسعه استان مهمترین رسالت رسانه ملی در استان است .
وی در ادامه سخنان خود بر لزوم انجام همکاری های لازم با شورای اسلامی شهر و شهردار اردبیل به ویژه در حوزه پوشش خبری و انعکاس عملکزد و برنامه های شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل قول مساعد داد .
در این جلسه همچنین رییس و اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل هر کدام در سخنان جداگانه ای بر لزوم همکاری هر چه بیشتر صداوسیما در معرفی جایگاه، وظیفه و تبیین رسالت شورای اسلامی شهردر اردبیل، شناساندن حقوق شهروندی و تکلیف شهرداری و نقد منصفانه و انعکاس عملکرد شواری اسلامی شهر و شهرداری اردبیل و معرفی پتانسیل های استان به ویژه در صنعت گردشگری تاکید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار