مدیر کل آموزش و پرورش کردستان :

تجربه‌های بانوان فرهنگی در پست‌های مدیریتی استفاده می‌شود

سنندج (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در نشست شورای معاونین اداره کل بر استفاده از توان فرهنگیان خانم در پست اداری و سطوح مختلف تاکید کرد .

کد مطلب: ۶۹۲۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد

رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش در نشست شورای معاونین اداره کل با بیان این مطلب اظهار داشت : باید متناسب با تجربه معلمان خانم از توان آنها در پست های اداری استفاده شود .

وی با بیان اینکه در راستای تاکیدات ریاست محترم جمهور مبنی بر بهره گیری از توانایی خانم ها در پست های اداری و در صورت داشتن شرایط لازم در پست های مدیریتی گفت : به مدیران و روسای آموزش و پرورش مناطق تابعه استان ابلاغ شده است در صورت تغییر معاونت ها ، یکی از معاونین تازه منصوب از بین خانم های توانمند و با تجربه انتخاب شوند .

قربانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات صورت گرفته در هفته پژوهش ، ماهیت پژوهش در آموزش و پرورش را مسأله محور عنوان کرد و گفت : پژوهش های دانش آموزی و پژوهش در عمل و اقدام پژوهی معلمان و کارکنان از اولویت های پژوهشی استان است .

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان هم چنین با تاکید بر ضرورت تکریم ارباب رجوع در واحد های اداری و آموزشی و اهتمام برای ارائه خدمات به موقع و موثر ، ایجاد رضایت مندی مراجعین را یک اصل مهم دانست و تصریح کرد : کلیه کارکنان در سطوح مختلف باید با سعه صدر ضمن پاسخ گویی به درخواست های ارباب رجوع به امورات آنان رسیدگی کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار