سرپرست جدید دانشگاه فرهنگیان:

جایگاه 183 دانشگاه فرهنگیان در میان دانشگاه های کشور باید بهبود یابد

تهران (پانا) - سرپرست جدید دانشگاه فرهنگیان از جایگاه 183 دانشگاه فرهنگیان در میان دانشگاه های کشور خبر داد و برای بهبود این رتبه ابراز امیدواری کرد.

کد مطلب: ۶۹۲۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد

حسین خنیفر در مراسم معارفه به عنوان سرپرست دانشگاه فرهنگیان، با بیان اینکه مدیریت توانایی اداره امور در شرایط متناقض و در عصر تغییر است؛ اظهار کرد: پیش ازاین مدیریت تعاریف متعدد داشت و امروز تغییر کرده‌است.

وی به دیدار مقام معظم رهبری در 13 ادیبهشت 95 اشاره داشت و گفت: در این دیدار ایشان ضمن تقدیر از شهدای دانش آموز و معلم، جایگاه معلمان را در حضور دانش آموزان در جبهه های جنگ موثر دانسته و از قاطبه معلمان تشکر کرد.

سرپرست جدید دانشگاه فرهنگیان گفت: در نگاه کانت هم مملکت داری و تربیت معلم جزو سخت ترین کارها و هنرها بوده است و علاوه بر آن در نگاه معصومان هم ارزش تربیت معلم نمود پیدا کرده است.

خنیفر با بیان اینکه باید با تحمل و تامل و برنامه پیش رفت، عنوان کرد: امیدوارم در پایان زمان خدمت فارغ از مدت آن سربلند باشم و البته برنامه هایی دارم که در طول مسیر آنها را عملیاتی خواهم کرد.

وی به جایگاه دانشگاه در کشور و جهان هم اشاره داشت و گفت: در ایران رتبه 183و در جهان رتبه 7 هزار دارد که باید بهبود یابد.

سرپرست جدید دانشگاه با بیان اینکه هنوز کاری نکردم تا گزارشی ارائه شود، گفت: امید است این مسیر را ادامه دهیم و در جهت ارتقای دانشگاه فرهنگیان حرکت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار