معاون پرورش و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت:

شناسایی استعداد دانش آموزان در حوزه ی فرهنگی و هنری

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: باید استعدادها و توانایی دانش‌آموزان در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری شناسایی شده و رشد پیدا کند.

کد مطلب: ۶۹۲۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا زنجان، محمود عباسی در مراسم افتتاح سالن آمفی تئاتر کانون سهروردی زنجان اظهار کرد: همانگونه که در سند تحول بنیادین اشاره شده، آموزش و پرورش به دنبال توسعه پرورش در کنار آموزش است.

وی با اشاره به اینکه فراگیری علوم مختلف تنها هدف مورد تاکید در آموزش و پرورش نیست، تصریح کرد: باید استعدادها و توانایی دانش‌آموزان در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری شناسایی شده و رشد پیدا کند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه رشد استعداد دانش‌آموزان در مدارس نیازمند زیرساخت‌های لازم است، عنوان کرد: یکی از این محیط‌ها و زیرساخت‌ها فعالیت کانون‌ها و اردوگاه‌های زیر نظر آموزش و پرورش است.

عباسی با اشاره به اینکه کانون پرورشی و فرهنگی سهروردی از جمله کانون‌های فعال در سطح کشور است، گفت: این مرکز سالانه با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف جامعه قابل توجهی از دانش‌آموزان را زیر پوشش فعالیت‌ها قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه سالانه حدود 40 هزار دانش‌آموز از خدمات پرورشی و فرهنگی کانون پرورشی، تربیتی و فرهنگی سهروردی بهره‌مند می‌شوند، اظهار کرد: سالانه در فصل تابستان جمعیت قابل توجهی از دانش‌آموزان در برنامه‌ها و کلاس‌های فرهنگی، آموزشی، هنری و ... حضور می‌یابند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به فعالیت پارک ترافیک در کانون سهروردی زنجان عنوان کرد: این طرح با موفقیت در طول سال تحصیلی در دست اجرا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار