معاون پرورشي اداره كل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران خبرداد:

مسابقات قرآن قطب «ملارد و شهریار و شهر قدس» در شهرقدس برگزار میشود

تهران (پانا) - اختتامیه سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن ،عترت و نماز قطب شهرستان هاي شهريار، قدس و ملارد به ميزباني شهر قدس با حضور مسئولان استاني برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۲۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سید مجتبی هاشمی معاون پرورشي و فرهنگی اداره كل آموزش و پرورش شهرستانهاي استان تهران درحاشيه اختتاميه مسابقات قرآن،عترت و نماز دانش آموزان در شهرستان قدس با اشاره به برنامه هاي مدون اين اداره كل، در زمینه فعالیت های قرآنی اظهار داشت : فعالیت ها و مسابقات قرآنی در سطح مدارس شکل می گیرد و از این رو ما در سطح مدارس برنامه های متعددی داریم تا بتوانیم دانش آموزان را هر چه بیشتر با قرآن انس دهیم .

وی با اشاره به اینکه در سالهای گذشته دانش آموزان دختر و پسر این استان در مسابقات قرآنی شرکت کرده و رتبه های برتر در حوزه ها و سطوح مختلف کسب کرده اند، تاکید کرد: امسال با توجه به مصادف بودن هفته قرآن و عترت با ايام ماه ربیع الاول، تصمیم بر این شد که از دانش آموزان با رتبه های برتر و عزیزانی که در حوزه های عترت و نماز فعال هستند ،تجلیل بعمل آوریم.

هاشمي ادامه داد: ما به صورت قطبی در پنج قطب استان برنامه ریزی کردیم و شهرقدس ، میزبان دانش آموزان شهرستانهای قدس، ملارد و شهریار گردید.

معاون پرورشي و فرهنگی اداره كل آموزش و پرورش شهرستانهاي استان تهران در پایان خاطر نشان كرد: هدف از برگزاری مسابقات قرآنی این است که دانش آموزان اهمیت قرآن را در زندگی درک کرده و بدانند که کتاب الهی ، به زندگی اجتماعی انسان معنای بیشتری می دهد.

شایان ذکر است ،در این مراسم از فرهنگیان و دانش آموزان شهرستانهای قدس،ملارد و شهریار که در مسابقات استانی قرآن ،عترت و نماز و مصباح الهدی حائز رتبه های برتر شده بودند، تجلیل شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار