فرماندار تکاب:

ایجاد اشتغال در تکاب نیازمند رفع موانع سرمایه گذاری است

فرماندار شهرستان تکاب گفت: ایجاد اشتغال پایدار در این شهرستان نیازمند رفع موانع سرمایه گذاری و امنیت سرمایه گذاران در منطقه است.

کد مطلب: ۶۹۲۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، ایرج ثقفی فرماندار شهرستان تکاب درجلسه کارگروه اشتغال شهرستان تکاب افزود: برای ایجاد اشتغال در تکاب باید حجم سرمایه گذاری ها و فعالیت واحد های صنعتی و تولیدی افزایش یافته و از این رو رفع موانع سرمایه گذاری و ایجاد فضای امن برای فعالان بخش خصوصی بسیار ضروری است.

وی ادامه داد: ادارات، دستگاه های اجرایی و بانک های عامل شهرستان تکاب موانع مختلف حضور سرمایه گذاران در این شهرستان را رفع کرده و زمینه توسعه کارگاه های صنعتی و تولیدی را فراهم کنند.

ثقفی اضافه کرد: صنایع پایین دستی معادن طلا و سنگ از جمله کارگاه های جواهر سازی و کارخانه های سنگبری، بوم گردی و صنعت گردشگری و صنایع تبدیلی در بخش کشاورزی و دامپروری از مهمترین زمینه های سرمایه گذاری و تولید و ایجاد اشتغال در تکاب است که باید مسیر سرمایه گذاری و بستر های لازم برای حضور سرمایه گذاران در این بخش ها تسهیل شود.

وی ادامه داد: طرح فراگیر اشتغال، توسعه مشاغل خانگی و طرح کارورزی۳ محور برنامه ریزی دولت دوازدهم برای ایجاد اشتغال پایدار در کشور است که در شهرستان ها نیز باید از این راهکارها با ایجاد فضای امن برای سرمایه گذاران و تشویق آنان برای راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی بهره برد.

فرماندار تکاب با اشاره به عزم دولت برای ایجاد اشتغال و کار آفرینی در کشور گفت:تسهیلات اشتغال زایی مناسب به متقاضیان راه اندازی کارگاه های تولیدی وطرح های اقتصادی و اشتغالزا درقالب طرح فراگیر اشتغال پرداخت می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار