انتظامی: ساخت مستند پرتره هزینه زیادی می‌خواهد

تهران (پانا)- مجید انتظامی آهنگساز مطرح سینمای ایران، یکی از میهمانان یازدهمین دوره جشنواره سینماحقیقت بود که برای تماشای مستند «اُبوایست» به این جشنواره آمده بود.

کد مطلب: ۶۹۲۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومي جشنواره سينما حقيقت، مجيد انتظامي با اشاره به برگزاري جشنواره فيلم حقيقت گفت: داستان ساخت مستند «اُبوایست» به پنج سال پیش برمی‌گردد که من در حوزه هنری به هنرجویانی که کارگردانی می‌خواندند درس موسیقی می‍دادم و «حسین صادق‌محمدی» کارگردان این مستند هم از شاگردان من بود.
وی ادامه داد: محمدی اصرار زیادی بر ساخت این فیلم داشت اما من مخالفت کردم، چرا که ساختن فیلم‌هایی به این شکل را شبیه جمع کردن استشهاد می‌دانستم که همه در آن فیلم از فرد مورد نظر تعریف می‌کنند و هیچ کسی مخالف آن فرد صحبت نمی‌کند؛ اما ایشان فیلمنامه‌ای آورد و من را متقاعد کرد، هرچند بازهم فکر می‌کردم ساخت چنین فیلمی امکان ندارد و هزینه زیادی می‌خواهد.
این آهنگساز سرشناس ایرانی ساخت فیلم‌های مستند درباره افراد را کاری ارزشمند دانست، به شرطی که از پشتوانه مالی برخوردار باشند و بتوانند تمام زوایا و دوران‌های مختلف زندگی فرد را به تصویر بکشند.
«اُبوایست» در بخش مسابقه ملی مستندهای بلند یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت شرکت دارد و پنج شنبه 23 آذر مجدداً در سالن شماره 3 پردیس چارسو به نمایش در‌می‌آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار