جام جهانی سپک تاکرا/

سپک‌ تاکرا ایران گام اول را محکم برداشت

تیم‌های ملی سپک تاکرای مردان و زنان ایران درنخستین روز مسابقات جهانی تایلند برابر رقبای خود پیروز شدند و گام نخست را محکم برداشتند.

کد مطلب: ۶۹۲۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، تیم ملی مردان ایران که برای نخستین باردر این رقابتهای معتبر جهانی در سری برتر با رقبای قدر مبارزه می کند امروز در بخش رگو مقابل پاکستان با حساب دو بر صفر به پیروزی رسید. همچنین تیم ملی بانوان کشورمان که در سید دوحضور یافته، در بخش رگو با همین نتیجه مقابل تیم قدر تایوان پیروز شد و یک برد ارزشمند را بنام خود ثبت کرد.

تیم ملی مردان با 12 بازیکن، یک مربی و یک سرپرست و تیم ملی بانوان با 5 بازیکن، یک مربی و یک سرپرست در این مسابقات معتبر که در شهر بانکوک مرکز تایلند برگزار می شود، حضور یافته است.

سهراب آزاد رییس انجمن سپک تاکرا پیش از عزیمت ملی پوشان کشورمان به تایلند گفت: تیم ملی سپک تاکرای ایران برای نخستین بار قرار است در رقابتهای جهانی تایلند شرکت کند و طبعا ملی پوشان ما می توانند با رقابت با تیم های بزرگ و مطرح دنیا، درسهای گرانبهایی بیاموزند.

وی اضافه کرد : تیم های مقتدری همانند تایلند ، کره جنوبی، فیلی پین، ویتنام، میانمار، اندونزی و مالزی در رقابتهای جهانی بانکوک حضور خواهند داشت و جدال با چنین تیم هایی که در عرصه جهان حرف نخست را می زنند، برای ما آموزنده خواهد بود.

وی افزود: هدف ما این است که تیم ملی مردان کشورمان در رقابتهای سری برتر جهانی بر دانش و تجارب خود بیافزاید تا در صورت حضور احتمالی در بازیهای آسیایی جاکارتا، آماده پیکار با رقبای قدر باشد.

رییس انجمن سپک تاکرا تصریح کرد : تیم ملی آقایان در مسابقات جهانی تایلند در بخش های دبل - رگو - تیم ایوئنت و هوپ تاکرا و تیم بانوان در دبل - رگو و هوپ تاکرا با رقبا پیکار خواهند کرد.

همچنین فدراسیون جهانی سپک تاکرا از محمد علیپور رییس فدراسیون انجمن های ورزشی و رییس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیای میانه، بنده به عنوان نایب رییس فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیا، علی فولادی دبیر کنفدراسیون سپک تاکرای آسیای میانه و خانم یلدا قاسمی عضو کمیته بانوان فدراسیون جهانی سپک تاکرا دعوت بعمل آورده تا در اجلاس جهانی این رشته که روز سه شنبه 21 آذرماه در بانکوک برگزار می شود حضور یابیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار