برانکو در پاسخ به پانا:

در حد تیم قهرمان بازی کردیم/ وضعیت نورالهی و عالیشاه مبهم است

تهران (پانا) - سرمربی پرسپولیس معتقد است تا زمانی که تکلیف سربازی عالیشاه و نورالهی مشخص نشود درباره آنها نمی‌تواند تصمیم بگیرد.

کد مطلب: ۶۹۲۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس امروز در دیداری تماشایی موفق شد صنعت نفت را با دبل علی علیپور شکست دهد تا اقتدارش در صدر را بیشتر کرده و با 7 امتیاز اختلاف قهرمان نیم فصل شود.

پس از این دیدار برانکو با حضور در نشست خبری به سوال پانا درباره آینده امید عالیشاه و احمد نورالهی گفت: وضعیت نورالهی و عالیشاه برای من مجهول است. به من گفته بودند 6 ماه پیش قرار بود سربازی نوراللهی تمام شود، اما هنوز هم که هنوز است نمی دانم چه زمانی سربازی آنها تمام خواهد شد. به خاطر همین هیچ نظری در این مورد ندارم، تا وقتی که وظیفه‌اش نسبت به سربازی و کشور تمام نشده باشد نمی توانم تصمیم گیری کنم.

مهمترین پاسخ‌های برانکو در این نشست خبری به سوالات خبرنگارها به شرح زیر است:

  • همانطور که قبلا گفته بودم این بازی را سخت‌ترین بازی نیم فصل بعد از دربی می‌دانستم. یک بازی بسیار خوب انجام دادیم و تاکتیک منظمی را به نمایش گذاشتیم. امروز در حد قهرمان بازی کردیم .
  • طبیعی است هنوز ماه دسامبر است و قهرمان لیگ مشخص نشده است. نصف راه رفته‌ایم و امتیاز خوبی به نسبت تیم‌های تعقیب‌کننده جلو افتاده‌ایم. یک بار دیگر تبریک فراوان به بازیکنان می‌گویم، آنها واقعا لیاقت همه موفقیت‌هایی را داشتند .
  • نتایج اخیر استقلال ثابت می‌کند که جایگاه‌ این تیم اینجای جدول نیست. آنها مربی خوبی دارند و مطمئن هستم به به بالای جدول می‌رسند. انتظار می‌رود سپاهان، استقلال، ذوب‌آهن و تراکتورسازی به رده‌های خودشان را پیدا کنند و به بالای جدول برسند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار