برگزاری شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی خراسان رضوی

با حضور مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۲۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، علیرضا کاظمی در جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش اموزی استان گفت: به نظر می رسد نیاز به یک کار کارشناسی تیمی در مورد پایگاه های تغذیه سالم مدارس داریم باید در مورد فعالیت هایی که نیاز است تصمیم جدی گرفت و ورود پیدا کرد.
وی ادامه داد: سازمان دانش اموزی استان یک کارگروه تشکیل دهد و استراتژی های پایگاه های تغذیه سالم مدارس در آن برنامه ریزی و تعیین شود.
وی افزود: استاندارد سازی و صدور مجوز اولین قدم این کارگروه باشد. نظارت ها زیاد شود و برای سال اینده ورود جدی داشته باشیم. نظارت باید بر قیمت و کیفیت و مسائل بهداشتی انجام شود و دستور العمل کشوری در این زمینه بومی سازی شود.
ثبت نام 102 هزار دانش آموز پیشتاز سازمان دانش آموزی خراسان رضوی
علیرضا مالک اشرفی رئیس سازمان دانش آموزی استان نیز گفت: سه هزار و دویست نفر در اردوی ملی قطب چهار میهمان ما بودند که از همراهی آموزش و پرورش استان تشکر می کنم چرا که به اذعان سازمان دانش آموزی کشور بهترین اجرا اردوی ملی در خراسان رصوی بود.
وی ادامه داد: در جشن عاطفه های امسال 400 میلیون تومان کمک های نقدی و 500 میلیون غیر نقدی جمع آوری شد و کمک ها در خود مدارس برای دانش اموزان نیازمند توزیع شد همچنین مانور زلزله از برنامه های دیگر سازمان دانش اموزی بود که امسال بهتر از سال های گذشته برگزار شد.
وی افزود: طرح گام های عاشقی با هدف تکریم زائران پیاده حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام را امسال با تجربه سال گذشته خیلی خوب برگزار کردیم. نماد ها و فعالیت های خوبی دانش اموزان در این زمینه داشتند.
مالک اشرفی اظهار کرد: سازمان دانش آموزی با ایجاد پویش دوستانم انجا سردشان است به جمع آوری کمک های دانش آموزان و فرهنگیان استان برای زلزله زدگان کرمانشاه اقدام کرد و خوشحالیم در مدت دو هفته یک میلیارد تومان کمک غیر نقدی جمع آوری شد و بیست کامیون مستقیم و ده کامیون غیر مستقیم به مناطق زلزله زده ارسال شد که با تایید مربیان سازمان دانش اموزی کرمانشاه بر اساس نیاز مناطق زلزله زده با نظارت خوبی توزیع می شود.
وی ادامه داد: تجلیل از خبرنگاران برتر و فعال پانا و بازدید دانش اموزان از کتابخانه ها و کتاب فروشی های استان در هفته کتاب از برنامه های دیگر سازمان دانش اموزی استان بود.
وی گفت: درسال 92 21 هزار دانش اموز ثبت سامانه پیشتازان شده بودندو امسال تا امروز 102 هزار ثبت نامی داشتیم و در سال گذشته از 75 هزار دانش آموز ثبت نامی برای 61 هزار نفر از ثبت نام شدگان برنامه آموزش داشتیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار