سرپرست تیم ملی جوانان بوچیا در مسابقات پاراآسیایی انتخاب شد

تهران (پانا) - احمد ساریجالو رئیس هیئت ورزش دانش آموزی به عنوان سرپرست تیم ملی جوانان بوچیا اعزامی به مسابقات پاراآسیایی جوانان 2017 امارات- دبی انتخاب شد.

کد مطلب: ۶۹۱۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محمد رحیم معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و دبیر انجمن بوچیای فدراسیون جانبازان و معلولین از انتخاب احمد ساریجالو به عنوان سرپرست تیم ملی جوانان بوچیا اعزامی به مسابقات پاراآسیایی جوانان 2017 امارات- دبی خبر داد.
وی افزود: ساریجالو به مدت 12 سال در رشته بوچیا فعالیت کرده است و در سال های اخیر به عنوان رئیس کمیته داوران انجمن بوچیای کشور منصوب شده است .
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به نقل از پایگاه خبری کمیته پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران گفت سومین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان با حضور ورزشکاران ۳۰ کشور آسیایی در کشور امارات افتتاح می شود و ملی پوشان کاروان خلیج فارس با یکصد و 14 ورزشکار در هفت رشته ورزشی در دو بخش کم توانان جسمی و نابینایان و کم بینایان به مصاف حریفان آسیایی می روند.
رحیم ادامه داد: کاروان ایران در سال ۲۰۱۳ و در جریان دومین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان در مالزی با ۲۷ مدال طلا، ۱۳ مدال نقره و ۱۸ برنز و مجموع ۵۸ مدال در جایگاه دوم قرار گرفت.
گفتنی است، احمد ساریجالو در انتخابات امسال وی به مدت 4 سال به عنوان رئیس هیئت ورزش دانش آموزی شهرستان های استان تهران برگزیده شد و به عنوان کارشناس تربیت بدنی و سلامت منطقه چهاردانگه نیز فعالیت می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار