حجت الاسلام شهیدی خبر داد:

تسهیلات بلاعوض ۳۵۰ میلیون ریالی به خانواده‌های شهید حادثه دیده زلزله

رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، از پرداخت تسهیلات بلاعوض تا سقف 350 میلیون ریال به خانواده های شهید حادثه دیده در جریان زلزله اخیر استان کرمانشاه خبرداد.

کد مطلب: ۶۹۱۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا به نقل از سایت ریاست جمهوری حجت الاسلام شهیدی یکشنبه شب در حاشیه دیدار و سرکشی از خانواده های شهید حادثه دیده در زلزله اخیر قصرشیرین : تمامی خانواده های شهید و ایثارگر حادثه دیده، بیمه حوادث هستند که تسهیلات بلاعوض به میزان تعیین نوع خسارت به آن ها پرداخت می شود.

وی افزود: هشت هزار و 311 خانواده حادثه دیده در زلزله اخیر شناسایی شده اند که تاکنون برای چهار هزار و 250 واحد مسکونی متعلق به حادثه دیدگان از نزدیک کار ارزیابی و تعیین خسارت انجام شده و بقیه نیز تا 10 روز آینده تعیین وضعیت می شوند.

شهیدی تاکید کرد: پرداخت تسهیلات از سوی بنیاد شهید علاوه بر دیگر تسهیلات و کمک هایی است که دولت به حادثه دیدگان پرداخت می کند.

وی ادامه داد: همچنین تا سقف 200 میلیون ریال تسهیلات با یک سال تنفس از سوی صندوق شاهد و ایثارگران پرداخت می شود و در مجموع گام های خوبی از سوی بنیاد شهید برای زلزله زدگان برداشته شده است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران یادآور شد: فداکاری و ایثار مردم کرمانشاه در جنگ برای همه اثبات شده و خدمات رسانی خوبی نیز به خسارت دیدگان تاکنون انجام شده است.

وی در خاتمه گفت: در نخستین جلسه هیات دولت، نارسایی ها و مشکلاتی نظیر کمبود کانکس برای اسکان حادثه دیدگان و همچنین مشکلات بانکی بررسی و پیگیری می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار