پنجمین نمایشگاه خشکبار،آجیل،میوه‌های خشک و صنایع وابسته برگزار می شود

تهران(پانا) - پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خشکبار، آجیل، میوه‌های خشک و صنایع وابسته از تاريخ ۱3 لغایت 16دی ­ماه با حضور ده ها شرکت و واحد تولیدی و فرآوری و همچنین شرکت های بزرگ صادراتی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۶۹۱۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خشکبار و آجیل؛ در این نمایشگاه علاوه بر عرضه و ارائه انواع خشکبار و آجیل و میوه های خشک؛ نوین ترین دستگاه ها، تجهیزات و صنایع مختلف مربوط به فرآوری و بسته بندی های صادراتی خشکبار نیز به نمایش گذاشته می شود.

در این نمایشگاه همچنین؛ توليد كنندگان و توزيع كنندگان آجيل و خشكبار، شركت ها، كارخانه ها و كارگاه هاي بسته بندي خشكبار، واحد ها و كارگاه هاي پوستگيري، بودادن، شركت هاي پاستوريزه كردن خشكبار، واحد هاي درجه بندي، خلال و پودر كردن خشكبار، شركت ها، كارخانه ها و كارگاه هاي فرآوري ميوه و سبزيجات خشك، زرشك وعناب، زعفران، چاي و قهوه، ادويه و چاشني و واحد هاي توليدي و صادراتي حبوبات، غلات، برنج، ذرت و گندم؛ نوین ترین و جدیدترین صنايع، توليدات و خدمات خود را ارائه خواهند كرد.

در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خشکبار، آجیل، میوه‌های خشک: صنايع تبديلي و جنبي خشكبار، نهاد هاي كشاورزي (كود ، بذر ، سم )،شركت هاي دانش بنيان،شركت هاي بازرگاني و انجمن ها و تشكل هاي وابسته هم حضور خواهند داشت و كالاها و خدمات خود را در معرض ديد علاقمندان قرار می دهند.

این نمایشگاه با هدف توسعه و افزايش توليد خشكبار كشور، يافتن بازارهاي جديد صادراتي، افزايش صادرات، آشنائي با نوين ترين صنايع و تجهيزات تبديلي،فرآوري و بسته بندي خشكبار ، اشتغالزائي و توجه مسئولان به اين صنعت؛ برگزار مي شود.

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خشکبار، آجیل، میوه‌های خشک و صنایع وابسته فرصتي است تا علاوه بر شناسايي و معرفي توانمندي هاي اين صنايع ، زمينه هاي ايجاد و تبديل و استمرار اين نمايشگاه به كانون صنعت خشكبار منطقه، فراهم شود.

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خشکبار، آجیل، میوه‌های خشک و صنایع وابسته از سوی شرکت مشاوران نمایشگاهی سایا نمای پارسیان و با مشارکت سازمان توسعه تجارت ایران ، شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی تهران ،معاونت باغبانی وزارت جهاد کشاورزی، انجمن پسته ایران،اتاق های بازرگانی و انجمن ها و اتحادیه های خکشبار در مساحتی بالغ بر 6000 متر مربع برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه که با رویکرد تجاری و معرفی فرصتهای صادراتی صنعت خشکبار کشور برپا می شود، سال گذشته نیز با حضور بیش از 110 شرکت مطرح از سراسر کشور برگزار شد و در آن هیئت های تجار و بازرگانی و خریدارانی از 28 کشور جهان حضور یافتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار