محسن هاشمی: امینی از شورای شهر نمی رود

تهران (پانا) - رئیس و نایب رئیس شورای شهر تهران در خصوص کاندیداتوری امینی برای انتخابات کانون وکلا توضیح دادند.

کد مطلب: ۶۹۱۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد

محسن هاشمی در حاشیه جلسه علنی روز یکشنبه شورا در پاسخ به خبرنگاران در خصوص اینکه ابراهیم امینی در انتخابات کانون وکلا ثبت نام کرده و در صورت رای آوردن باید از شورا استعفا دهد، گفت: بهتر است آقای امینی خود در این خصوص توضیح دهند.

سپس ابراهیم امینی در پاسخ به سوال خبرنگاران توضیح داد: در قانون جدید شوراها محدودیتی برای اعضای شورا پیش بینی شده که هیچ منطقی ندارد، در حالیکه این محدودیت برای نمایندگان مجلس که عضو پارلمان ملی هستند وجود ندارد، برای نمایندگان شورا پیش بینی شده که در صورت انتخاب باید از شورا استعفا دهند، در حالی که نمایندگان مجلس می توانند عضو هیات مدیره صنف خودشان شوند.

وی ادامه داد: این موضوع در کمیسیون شوراها در حال اصلاح است و قرار است این بخش از قانون حذف شود. اگر من تایید شدم، رای آوردم و این قانون نیز حذف شد، حضور من در هیات مدیره مشکلی ندارد اما اگر این اتفاق نیفتد، من در شورا می مانم.

محسن هاشمی به شوخی خطاب به خبرنگاران گفت: اقای امینی تست محبوبیت می کنند، وی نایب رئیس شورا است و هم از من و هم از شورا باید موافقت بگیرد که من موافقت نخواهم کرد.

هاشمی در پاسخ به خبرنگاری که به وی گفت اگراین اتفاق بیفتد شما نیز می توانید برای شهرداری اقدام کنید، گفت: دیگر تمایلی به شهردار شدن ندارم و از ریاست شورا بیشتر خوشم می آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار