مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

فعالیت 14 شورای آموزش و پرورش در استان زنجان

زنجان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به فعالیت 14 شورای آموزش و پرورش در استان زنجان گفت: 176 نفر در شوراهای استان عضویت دارند.

کد مطلب: ۶۹۱۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، مرتضی تمجیدی در کارگروه گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش با اشاره به فعالیت 14 شورای آموزش و پرورش در استان زنجان گفت: 176 نفر در شوراهای استان عضویت دارند .

وی افزود:: شورای آموزش و پرورش یک نهاد فراگیر و تاثیرگذار در فعالیت‌های آموزش و پرورش است .

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان،با اشاره به اینکه این شورا به دنبال همکاری بین ارگان‌ها، نهادها و آموزش و پرورش است،اضافه نمود:این نهاد با ایجاد ساز و کار لازم برای نظارت مردمی یک شورای برنامه‌ریزی و راهبردی در آموزش و پرورش است .

این مقام مسئول ضمن به فعال‌سازی کار گروه‌های شورای آموزش و پرورش اظهار داشت: از آنجا که توان مندی یک شورای همه جانبه‌نگر در گرو میزان ابتکار، کیفیت و قابلیت اجرایی مصوبات آن است، کار گروه‌های تخصصی شورای مذکور تشکیل شده است .

تمجیدی ادامه داد: تشکیل کار گروه‌های تخصصی برای شورای آموزش و پرورش موجب غنای دستور کار جلسات و مصوبات شورای آموزش و پرورش و گره گشای مشکلات و موانع است .

وی با اشاره به اینکه شورای آموزش و پرورش استان در همه مناطق و نواحی استان تشکیل می‌شود، تصریح کرد: این جلسات با شرکت فرمانداران، ائمه جمعه، صاحب نظران حوزه تعلیم و تربیت، معتمدین محل و منتخبان اولیای دانش‌آموزان تشکیل می‌شود .

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از برگزاری شورای آموزش و پرورش استان به ریاست استاندار خبر داد و اظهار کرد: در مجموع 176 نفر عضو شوراهای آموزش و پرورش مناطق و نواحی استان هستند .

درادامه علی بیات نیز با اشاره به اینکه شورای آموزش و پرورش استان زنجان در قالب 14 شورا فعالیت می‌کند، عنوان کرد: این شورها متشکل از 13 شورای مناطق و شهرستان‌ها و همچنین شورای استان، برای رفع مسائل و مشکلات آموزش و پرورش همفکری و مشارکت می‌کنند .

رییس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت های مردمی استان از شوراهای آموزش و پرورش به عنوان بازوان توانمند آموزش و پرورش یاد و اظهار کرد: تمرکززدایی و مشارکت محلی برای ارتقای فعالیت‌های آموزش و پرورش از موضوعات قابل توجه بوده که نقش مهمی در پیشرفت سریع امور دارد و شورای آموزش و پرورش زمینه‌ساز این تمرکز زدایی است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار