نگاهي به سهم آموزش‌وپرورش در برآورد اعتبارات لایحه بودجه 97

تهران (پانا) - در لایحه بودجه سال 97 كل كشور كه امروز رئيس‌جمهوري تقديم مجلس كرد نوآوري‌هاي زيادي به چشم مي‌خورد از جمله اينكه براي نخستين بار بودجه آموزش‌وپرورش به طور استانی محاسبه شده است.

کد مطلب: ۶۹۱۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد

حسن روحاني، رئیس جمهوري كه صبح امروز براي تقديم لايحه بودجه در صحن علني مجلس حضور يافته بود، درباره تغييرات لايحه امسال در مقايسه با لوايح پيشين گفت: « بودجه امسال تغییراتی اساسی نسبت سال‌هاي گذشته داشته و پرداخت اعتبار به دستگاه‌ها بر مبنای عملکرد سه ماهه آنها خواهد بود.»

يكي ديگر از اين تغييرات بودجه امسال همان‌طور که پیش ازاین هم علی الهیار ترکمن، معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپروش خبرداده بود، در حوزه اعتبارات در نظر گرفته شده براي آموزش‌وپرورش رخ داد كه به صورت استاني در لايحه بودجه منظور شده است.

با توجه به لایحه بودجه تقديمي به مجلس، مجموع اعتبارات استاني آموزش پرورش 331/534/000 میلیون ریال در سال آينده پيشنهاد شده است که به این مبلغ، 28/313/047 میلیون ریال بودجه ستادي افزوده خواهد شد. با اين حساب در مجموع اعتباري معادل 359/847/047 میلیون ریال در لايحه بودجه براي وزارت آموزش‌وپرورش درنظر گرفته شده كه جزئيات آن به شرح زیر است:

برای مطالعه جزئیات بیشتر این قسمت به صفحه 162 مراجعه شود

برای مشاهده جزئیات این قسمت به صفحه 328 مراجعه کنید

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار