در دومین مرحله از اردوهای راهیان نور؛

اعزام 180 دانش آموز شهرستان زرندیه جهت بازدید از مناطق جنگی جنوب

تهران (پانا) - 180 دانش آموز دختر دورۀ متوسطه دوم شهرستان زرندیه در قالب کاروان راهیان نور برای بازدید از مناطق جنگی جنوب رهسپار شدند.

کد مطلب: ۶۹۱۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، 180 دانش آموز دختر مقطع متوسطه دوم شهرستان زرندیه رهسپار بازدید از مناطق جنگی جنوب کشور شدند.
محمدعلی یوسفی ، مدیر آموزش و پرورش ، در مراسم بدرقه این دانش آموزان که با حضور جمعی از مسئولین شهرستان زرندیه در سالن ورزشی دبیرستان شهید مطهری برگزار شد ؛ اردوی راهیان نور را فرصتی برای ارائه گفتمان دفاع مقدس به نسلهای جدید دانست.
وی با اشاره به تاثیرات روحی و معنوی این بازدیدها بر روی دانش آموزان ، گفت: "دانش آموزان عزیز باید از نزدیک ببینند که 8 سال بر ما چه گذشت و چه دفاع جانانه ای داشتیم ؛ بی شک آشنایی دانش آموزان با فرهنگ دفاع مقدس موجب می گردد تا آن ها بهتر و مصمم تر ادامه دهنده راه شهدا باشند."
یوسفی مهم ترین هدف برپایی اردوی راهیان نور را شناخت اهداف انقلاب و دفاع مقدس دانست و تصریح کرد : اردوی راهیان نور می تواند نوع نگاه جوانان و نسل سوم انقلاب را به موضوع شهادت و ایثار تغییر دهد.
گفتنی است در اولین مرحله از اردوی راهیان نور 200 دانش آموز پسر مقطع متوسطه در قالب 5 اتوبوس راهی بازدید از مناطق جنگی جنوب شدند و در مرحله دوم 180 دانش آموز دختر مقطع متوسطه در قالب 4 اتوبوس راهی بازدید از مناطق جنگی جنوب کشور شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار