هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی خراسان رضوی

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی زمینه ساز تعامل دانش آموزان و پژوهشگران

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش خراسان رضوی عنوان کرد:نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی زمینه تعامل دانش آموزان با پژوهشگران را فراهم می سازد

کد مطلب: ۶۹۱۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، محمود شفق زرد در حاشیه بازدید از هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فن آوری و فن بازار استان خراسان رضوی در گفتگویی عنوان کرد:هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه گسترش و تعمیق فرهنگ پژوهش درمیان دانش آموزان و همکاران و ایجاد فرصتی برای نمایش خلاقیت های آنان است.
وی افزود:این نمایشگاه در واقع زمینه ای برای تعامل بیشتر دانش آموزان با پژوهشگران و اندیشمندان در حوزه های مختلف را فراهم می سازد.
شفق زرد از احصا 143 عنوان نیاز پژوهشی در حوزه های مختلف آموزش و پرورش استان خبر داد و تصریح کرد: برای اولین موفق شدیم نیاز های آموزش و پرورش استان را شناسایی و معرفی کنیم که هدف از این اقدام در واقع انجام پژوهش ها متناسب با نیاز ها و هدفمند سازی ارتباط بین آموزش و پرورش و پژوهش گران است.
معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به تمهید 13 غرفه آموزش و پرورش در این نمایشگاه افزود:ادارات آموزش و پرورش نواحی هفت گانه مشهد و تبادکان و همچنین اداره آموزش و پرورش استثنایی و مرکز رشد کار آفرینی استان دستاوردهای پژوهشی خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته اند.
وی همچنین خاطر نشان کرد:محوریت کار غرفه ها با پژوهش سراهای دانش آموزی بوده اما همکاران هم در کنار دانش آموزان تالیفات و دستاوردهای پژوهشی خود را در غرفه های ادارات به نمایش در آورده اند.
قابل ذکر است هجدهمین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار مشهد با رویکرد اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و با حضور دستگاه های اجرایی استان، بخش خصوصی، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در محل نمایشگاه های بین المللی مشهد گشایش یافته است.
در این نمایشگاه، شرکت کنندگان دستاوردهای پژوهشی و تحقیقاتی خود را در 400 غرفه به نمایش گذاشته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار