پیمان اکبری:

هر اتفاق خوبی در قهرمانی جهان دور از دسترس نیست

تهران (پانا) - مربی تیم ملی والیبال اتفاق‌های خوب برای تیم ملی را با توجه به رشد و توسعه این رشته در ایران دور از دسترس نمی داند.

کد مطلب: ۶۹۱۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سایت فدراسیون والیبال، نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان از 19 شهریور تا 8 مهرماه 1397 با حضور 24 تیم به میزبانی دو کشور ایتالیا و بلغارستان برگزار می‌شود و تیم ملی والیبال ایران در گروه چهارم دور مقدماتی با تیم های بلغارستان یکی از میزبان‌ها، لهستان قهرمان سال ۲۰۱۴، کوبا، فنلاند و پورتوریکو هم‌گروه است.

مربی تیم ملی والیبال ایران درباره این رقابت ها گفت: هر تورنمنتی شرایط خاص خود را دارد و رقابت های والیبال قهرمانی مردان جهانی یکی از رویدادهای مهم و مشکل این رشته ورزشی است که همه تیم ها با قدرت و توان کامل در آن شرکت می کنند.

پیمان اکبری با بیان اینکه تیم ایران با طراحی و برنامه ریزی مناسب می تواند از گروه خود صعود کند، گفت: در دور مقدماتی تیم ایران باید با تیم های لهستان قهرمان جهان، بلغارستان میزبان این رقابت ها، کوبا تیمی با پرونده کاری خوب، فنلاند یکی از تیم های خوب قاره اروپا و پورتوریکو روبرو شود.

وی تصریح کرد: اگر تیم ایران در دور مقدماتی موفق به ارائه بازی های جذاب و کسب نتایج مناسب شود، ار نظر روحی و انگیزشی در شرایطی قرار می گیرد که در مراحل بعدی نیز عملکرد مناسبی خواهد داشت. در مجموع اگر شرایط تیم ملی خوب باشد، پیروزی بر لهستان و بلغارستان نیز دور از دسترس نیست.

مربی تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به این سئوال که آیا تیم ایران توانایی تکرار عنوان ششمی دوره قبل و یا ارتقاء آن را دارد، گفت: با توجه به رشد والیبال ایران در سال های اخیر هر نوع اتفاق خوشایندی برای ملی پوشان کشورمان دور از انتظار و دسترسی نیست، اما اصلا نمی توان مسابقات سال 2018 را با دوره های قبل مقایسه کرد و انتظار عملکردی بهتر از آن سال داشته باشیم.

وی با یادآوری اهمیت عملکرد ایران در دور مقدماتی این رقابت ها گفت: هر دوره از مسابقات شرایط خاص خود را دارد و حتما متفاوت با دوره های قبل خواهد بود. اگر در مرحله نخست تیم ایران خوب بازی کند، در ادامه حتما شرایط ملی پوشان بهتر خواهد بود.

تیم ملی والیبال ایران در سال 2018، ششمین حضور خود در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان را تجربه خواهد کرد. بهترین عنوان به دست آمده این تیم در سال 2014 با کسب رتبه ششمی بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار