مسیب‌زاده به پانا خبر داد

آغاز مسابقات قرآن دانش‌آموزی در هفته گرامیداشت قرآن، عترت و نماز

تهران (پانا) – مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش‌وپرورش از برگزاری مرحله نخست سی و ششمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان سراسر کشور در هفته گرامیداشت قرآن، عترت و نماز خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۱۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا مسیب‌زاده در گفت‌وگو با پانا، در خصوص برنامه‌هاي هفته گرامیداشت قرآن، عترت و نماز، گفت: از 24 تا 30 آذرماه به نام هفته گرامیداشت قرآن، عترت و نماز در مدارس سراسر کشور نام‌گذاری شده است که طی این هفته برنامه‌هایی به صورت نمادین در مدارس اجرا خواهد شد.

وی افزود: این برنامه‌ها شامل نمایشگاه‌های قرآن، محافل انس با قرآن و فعالیت‌های ویژه گرامیداشت حوزه قرآن، نماز و عترت است. مهم‌ترین آن برگزاری مرحله نخست سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور است که در این هفته کلید می‌خورد.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش‌وپرورش در خصوص این مسابقات افزود: مرحله اول مسابقات قرآن دانش‌آموزی در سطح مدارس کل کشور برگزار می‌شود که برگزیدگان آن در بهمن‌ماه امسال در سطح مناطق (مرحله دوم) به رقابت می‌پردازند. مرحله سوم در سطح استانی در اواخر خردادماه 97 خواهد بود و مرحله نهایی و کشوری سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی تیر و مرداد 97 برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: شهر تهران سال آینده میزبان مرحله کشوری مسابقات قرآن دانش‌آموزی خواهد بود.

مسیب‌زاده در پایان گفت: در هفته گرامیداشت قرآن، عترت و نماز، جشنی با حضور معاون پرورشی فرهنگی وزیر آموزش‌وپرورش و شخصیت‌های عالی رتبه حوزه آموزش‌وپرورش و قرآن، عترت و نماز در منطقه 2 شهر تهران برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار