انتقاد یک بازیگر قدیمی از کم کاری های تلویزیون؛

بيوك ميرزايي: سریال های تلویزیون آپارتمانی شده اند

تهران(پانا) - بیوک میرزایی بازیگر رادیو، تئاتر، سینما و تلویزیون که این روزها در سریال «افسانه هزارپایان» به کارگردانی شهاب عباسی ایفای نقش می کند، از وضعیت کم کاری و بیکاری در تلویزیون طی سال های اخیر انتقاد کرد.

کد مطلب: ۶۹۱۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
بیوک میرزایی با گلایه از وضعیت مالی و دستمزد بازیگران در تلویزیون گفت: متاسفانه برآوردها و دستمزدهای بازیگران چند سالی است که در تلویزیون پایین آماده است. برخی از بازیگران که اتفاقا بازیگران خوب و حرفه ای هستند، به همین دلیل در سریال ها بازی نمی کنند و تعدادی هم با دستمزدهای پایین همکاری می کنند.
وی افزود: این میان جوانانی که پیش از این فرصت ایفای نقش های بلند را نداشته اند، با دستمزدهای کم در تلویزیون فرصت دیده شدن پیدا کرده اند و این وضعیت برای بازیگران قدیمی که بیکار مانده اند، آزاردهنده است.
میرزایی همچنین ادامه داد: از سوی دیگر چند سالی است که شرایط به همین منوال است،شغل ما بازیگری است و معیشت زندگی مان از درآمد آن می گذرد. بنابراین گاهی ناچار به همکاری با دستمزدهای کمتر هستیم اما جای سوال است که تا کجا می توان به این شکل با تلویزیون همراهی کرد؟! در این وضعیت انگیزه بازیگران و هنرمندان کم می شود و ممکن است بر کیفیت و خروجی کارها تاثیر منفی داشته باشد. چراکه همان دستمزدهای پایین هم با تاخیرهای چند ماهه پرداخت می شود.
بيكاري باعث افسردگي بازيگران مي شود
بازیگر سریال «مدار صفر درجه» خاطر نشان کرد: بازیگر اگر کار نکند، دچار افسردگی می شود. ما دست کم انتظار داریم اگر دستمزدها پایین است، بر مبنای قرارداد عمل شود.
وی در پاسخ به این موضوع که آیا خود تلویزیون تماشا می کند یا خير،اظهار كرد: چندان فرصت نمی کنم اما آنچه معلوم است، این است که کارها به دلیل محدودیت بودجه و برآورد، عمدتا آپارتمانی شده اند و کیفیت مطلوب را ندارند. بازخوردهای مردم نسبت به سریال ها ضعیف است و هنوز ما را به نقش هایمان در سریال های قدیمی می شناسند. در حالی که روزانه 2 یا 3 و در هفته 4 یا 5 سریال از تلویزیون پخش می شود. سریال های 20 سال پیش ما را می شناسند. امروز روزی 2 یا 3 سریال پخش می شود اما مردم پیگیری نمی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار