نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری واحد علوم‌وتحقیقات آغاز به کار کرد

تهران (پانا) - نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار واحد علوم‌و‌تحقیقات شامل اختراعات و محصولان ارائه شده توسط اعضای هیات علمی، دانشجویان، محققان، شرکت‌های دانش بنیان و مراکز تحقیقاتی در این دانشگاه آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۶۹۱۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم و تحقیقات، در این دوره از نمایشگاه پژوهش و فن آوری دستاوردهای مجموعه علمی و تحقیقاتی واحد علوم و تحقیقات از جمله توربین جریان دریایی (توربین ولز)، قالب آلومینای متخلخل، شناور تندرو، دستگاه فعال سازی سطح پارچه، حسگر گاز هیدروژن، سیستم پاشش حرارتی، سیستم تولید نانو ذرات با استفاده از تکنولوژی پاشش حرارتی در معرض دید عموم قرار گرفت.

همچنین از دیگر دستاوردهای ارائه شده در این دوره از نمایشگاه می‌توان به دستگاه ایجاد تخلخل در ابعاد میکروسکوپی در دندان انسان با بهره‌گیری از پلاسماجت، دستگاه اندازه‌گیری Z Scan، سیستم مولد پلاسمای تک قطبی، پنل led بدون ترانس( پنل ال ای دی فوق کم مصرف)، دستگاه جوانه زن پلاسمایی FSG و دستگاه سنجش آلودگی‌های محیطی، لایه نشانی چرخشی و غوطه‌وری، سیستم لایه نشانی پلاسمای اتمسفری، بالشت ضد خروپف است.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری این واحد از 18 لغایت 20 آذرماه جاری در مرکز اسناد ملی دکتر حبیبی در واحد علوم و تحقیقات برقرار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار