توکلی به پانا خبر داد

چهارشنبه، پایان مهلت ثبت‌نام کنکور ارشد97

تهران (پانا) - مهلت ثبت‌نام کنکور کارشناسی ارشد سال 97 روز چهارشنبه 22 آذرماه به پایان می‌رسد و تا ساعت 8 صبح امروز (شنبه 18 آذرماه)تعداد 29 هزار و 631 داوطلب در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

کد مطلب: ۶۹۱۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با پانا، با بیان اینکه ثبت‌نام داوطلبان برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 97 از روز پنج‌شنبه 16 آذرماه آغاز شده است، گفت: این مهلت تا روز چهارشنبه 22 آذرماه ادامه دارد.

توکلی با بیان اینکه ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش انجام می‌شود، گفت: ‌با توجه به اینكه پرداخت هزینه ثبت‌نام به‌صورت اینترنتی انجام می‌‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله كارت‌های عضو شبكه بانكی شتاب كه پرداخت الكترونیكی آنها فعال است با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان و پرداخت مبلغ 36 هزار تومان به عنوان وجه ثبت‌نام شركت در آزمون یك كدرشته امتحانی نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: ‌داوطلبانی كه علاوه بر رشته‌ انتخابی‌ یا امتحانی‌ اصلی (رشته‌ اول‌) علاقه‌مند به‌ شركت در رشته‌ امتحانی‌ دوم هستند، ضرورت‌ دارد كه‌ كدرشته‌ امتحانی دوم را نیز در بند مربوط در تقاضانامه درج ‌کنند. این دسته از داوطلبان می‌بایست برای رشته امتحانی‌ دوم یک كارت اعتباری دیگر، به مبلغ 36هزار تومان علاوه بر كارت اعتباری اول خریداری کنند.

به گفته وی، داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شركت در آزمون كدرشته‌های امتحانی (اصلی و شناور) كه علاقه‌مند به شركت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام‌نور و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی هستند، لازم است علاوه بر پرداخت مبالغ ثبت‌نام، نسبت به پرداخت مبلغ 11هزار تومان دیگر نیز برای اعلام علاقه‌مندی به دوره‌های مذكور، اقدام کنند.

توکلی با اشاره به برگزاری آزمون كارشناسی ارشد ناپیوسته سال 97 در روزهای پنج‌شنبه و جمعه مورخ 6 و 7 اردیبهشت ماه، گفت: فرایند توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد طی روزهای 3 تا 5 اردیبهشت ماه انجام می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش همچنین یادآور شد:‌ برای پذیرش در رشته محل‌های دانشگاه آزاد انتخاب رشته از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه مذكور به صورت مستقل و براساس دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه‌های دانشگاه مذكور انجام می‌شود.

وی با اشاره به آمار ثبت‌نام کنندگان در آزمون کارشناسی ارشد سال 97 گفت: تا ساعت 8 صبح امروز شنبه 18 آذرماه تعداد 29 هزار و 631 داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار