لیگ برتر ایران – هفته پانزدهم/

پرسپولیس اقتدارش را بیشتر کرد/ استقلال به اصل خودش نزدیک شد

تهران (پانا) – هفته پایانی نیم فصل اول با روز خوب برای سرخآبی ها همراه بود.

کد مطلب: ۶۹۰۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد

در هفته پنجم لیگ برتر ایران همه چیز به سود پرسپولیس تمام شد تا شاگردان برانکو بیشتر از قبل اقتدار خود را در فوتبال ایران تثبیت کنند؛ هر چند از پرگل ترین برد استقلال در لیگ برتر شانزدهم نباید غافل شد.

در دیدار اول هفته تراکتورسازی در تبریز مقابل فولاد به تساوی یک بر یک رضایت داد نتیجه ای که برای هیچ کدام از تیم ها مفید نبود. فولاد فاصله اش از صدر جدول بیشتر شد و تراکتور همچنان در نبمه پایین ماند.

پدیده که فصل خوبی را سپری می کرد در بازی آخر نیم فصل شگفت زده شد و در مشهد مقابل تیم ته جدولی گسترش فولاد 2 بر صفر شکست خورد.

پرسپولیس هم که به رشت رفته بود روزهای خوبش را ادامه داد و با تک گل دقیقه 82 علیپور سپیدرود را شکست داد تا اختلافش در صدر با پارس جنوبی 4 امتیاز شود. شرایطی که پرسپولیس اگر بازی عقب افتاده اش را ببرد اختلافش در صدر به 7 امتیاز در پایان نیم فصل خواهد رسید.

ذوب آهن هم در اصفهان نفت بحران زده را 2 بر صفر شکست داد تا به آرامش نزدیک شود.

اما در آخرین بازی هفته استقلال در تهران قاطع ترین برد فصل خود را مقابل تیم بحران زده سپاهان جشن گرفت. دبل استثنایی جباروف و تک گل علی قربانی پایان خوشی برای استقلال در نیم فصل رقم زد تا هواداران این تیم با حضور تیمشان در رده هشتم به آینده امیدوار شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار