لیگ قهرمانا اروپا – هفته ششم/

وداع تلخ اتلتیکو در لندن/ انتقام بایرن سودی نداشت

تهران (پانا) – تیم دوم شهر مادرید اولین بزرگ حذف شده از لیگ قهرمانان است.

کد مطلب: ۶۹۰۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد

شب اول از هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری 8 دیدار از چهار گروه به پایان رسید تا 8 تیم از 16 تیم راه یافته به مرحله حذفی معرفی شوند و 4 تیم هم جواز حضور در لیگ اروپا را کسب کردند.

مهمترین اتفاق امشب لیگ قهرمانان را می توان عدم راهیابی اتلتیکو مادرید به مرحله حذفی دانست؛ تیمی که در فصل‌های اخبر یک پای نیمه نهایی بود در لندن مقابل چلسی با تساوی یک بر یک متوقف شد تا کار در گروه C را با عنوان سوم به پایان برساند. در دیگر دیدار این گروه رم با یک گل قره باغ را شکست داد و به صدرنشینی ادامه داد تا همراه با چلسی به یک هشتم نهایی صعود کند.

یوونتوس هم که در گروه D بر خلاف انتظارهای کارش به اما و اگر کشیده شده بود در یونان با یک گل المپیاکوس را شکست داد و توانست بعد از بارسلونا بعنوان تیم دوم به مرحله بعد برسد. بارسا هم دیدار تشریفاتی مقابل اسپورتینگ را 2 بر صفر برد.

در دیگر دیدارها و از گروه A منجستر یونایتد با برد 2 بر یک خانگی مقابل زسکا مسکو صدرنشینی اش را تثبیت کرد. بازل سوئیس هم بنفیکا را در پرتغال 2 بر صفر شکست داد و به مرحله بعد صعود کرد.

در گروه B هم دیدار تشریفاتی بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن با برد 3 بر یک مونیخی ها همراه بود تا باواریایی ها انتقام بازی رفت را بگیرند اما در جدول چیزی تغییر نکند و ژرمن با صدرنشینی کارشان را تمام کنند. در دیگر دیدار این گروه اندرلخت با یک گل سلتیک را شکست داد.

براین اساس تیم های منچستر یونایتد، بازل، پاری سن ژرمن، بایرن مونیخ، رم، چلسی، بارسلونا و یوونتوس به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان راه یافتند و تیم های زسکا مسکو، سلتیک، اتلتیکو مادرید و اسپورتینگ لیسبون هم به لیگ اروپا راه یافتنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار