مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل خبرداد:

اختصاص ۲۵۰ میلیون تومان به استانداردسازی زمین فوتبال پارس‌آباد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ۲۵۰ میلیون تومان بابت استانداردسازی زمین چمن استادیوم شهید کلانتری پارس‌آباد تخصیص یافت.

کد مطلب: ۶۹۰۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،ایوب بهتاج در دیدار با فرماندار پارس‌آباد که در دفترفرمانداری پارس‌آباد برگزار شد. از اختصاص ۲۵۰میلیون تومان بابت استاندار سازی چمن زمین فوتبال شهید کلانتری پارس‌آباد خبر داد و اظهار کرد:۲۵۰میلیون تومان نیز از منابع شهرستان بابت استاندارد سازی زمین چمن استادیوم شهید کلانتری از منابع شهرستانی اختصاص می‌یابد .

وی در مورد پیمانکار استاندارسازی زمین چمن استادیوم شهید کلانتری نیز گفت: با بازدیدهایی که از کار این پیمانکاران در استان آذربایجان شرقی داشتیم رضایت بخش است و سابقه خوبی نیز در این مورد دارند .

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در مورد هزینه پرداخت ورزشکاران دعوت شده استان به تیم ملی نیز افزود: با توجه به اینکه این ورزشکاران از طرف فدراسیون دعوت می‌شود هزینه آن‌ها را خود فدراسیون پرداخت می‌کند و اداره ورزش و جوانان استان نقشی در پرداخت هزینه ندارد و اگر هم مبلغی از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان پرداخت شود صرفا برای تقدیر از زحمات آنان است .

بهتاج در مورد پرداخت حقوق به ریاست هیٸت‌ها نیز گفت: با توجه به اینکه ریاست هیٸت‌های ورزشی افتخاری است هیچ حقوقی به آنان پرداخت نمی‌شود و فقط هزینه هیت‌ها به حساب هیٸت‌های ورزشی پرداخت می‌شود .

وی درباره علت تعطیلی استخر شهید جواد هاشمی شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: استخر شهید هاشمی یک سال به بخش خصوصی واگذار شده بود که بعلت عدم پایبندی به تعهدات خود، اداره کل ورزش و جوانان در چارچوب قوانین و مقررات اقدام به مزایده از طریق روزنامه کرد که در این راستا یک نفر برنده این مزایده شد اما بعد از یک هفته همین شخص انصراف خود را از این مزایده اعلام کرد .

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: در صورت حل مشکل اقامتی تیم‌ها در شهرستان پارس‌آباد، حاضریم در فصل بهار که مناسب‌ترین فصل این منطقه می‌باشد بهترین مسابقات کشوری داخل سالن از جمله کاراته، ووشو و کشتی که ظرفیت برگزاری در این شهرستان وجود دارد را فراهم کنیم .

بهتاج استعدادهای جوانان و نوجوانان شهرستان پارس‌آباد در ورزش را خوب ارزیابی کرد و افزود: به همین دلیل ما بیشتر خواهان این هستیم به خاطر فعالیت‌های این شهرستان بیشتر منابع اداره ورزش و جوانان به این شهرستان اختصاص یابد .

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اردبیل، درآمد سرانه ورزشی شهرستان پارس آباد در سال ۹۵ را ۳۱۲ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: ریالی از این مبالغ به حساب اداره کل نمی رود و ما حق هیچگونه برداشت از این درآمدها را نداریم چرا که مستقیما به حساب خزانه واریز می شود

اکبر صمدی ‏فرماندار پارس‌آباد نیز در ادامه با اشاره به ضرورت حمایت از ورزش‌های جانبازان و معلولان، اظهار کرد: از زحمات میرحمید موسوی به عنوان رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان در فراهم آوردن بستر لازم در حمایت از ورزشکاران این شهرستان تقدیر به عمل می‌آید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار