مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل:

ارتقای محتوای بخشنامه ها از اولویت های اساسی کمیته مستند سازی است

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: بایستی بخشنامه های صادره از اداره کل توام با ارتقای محتوای بخشنامه ها و با تکریم و احترام همراه باشد.

کد مطلب: ۶۸۹۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، احمد ناصری در جلسه کمیته مستندسازی اداره کل آموزش وپرورش استان ضمن تاکید بر فصاحت و گویایی متن بخشنامه ها افزود: کاهش نامه ها تا حد امکان مورد تاکید بوده و بایستی جزو اولویت های کار ی قرار گیرد.

ناصری خاطر نشان ساخت: متون صادره بایستی با سیاست های ابلاغی وزارت آموزش و پرورش مطابقت داشته و تقویت کننده و راهنمایی کننده آن سیاست ها باشد.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب برخی از نواحی و مناطق در کاهش تعداد نامه های صادره به مدارس افزود: در جلسات کمیته مستند سازی با دعوت از مناطق موفق زمنیه را برای استفاده از تجربیات آن ها فراهم آورده و راهکارهای خوب این مناطق و نواحی به سایرین نیز ابلاغ گردد.

معاون آموزش ابتدایی و رییس کمیته مستندسازی اداره کل نیز در گزارشی از وضعیت نامه های مستند سازی شده اظهار داشت: کمیته مستند سازی ناظر بر ارسال بخشنامه ها با لحاظ دقت و صحت بوده و متناسب با سیاست های آموزش و پرورش است.

کمال عالیزاده افزود: کار این کمیته در واقع هماهنگی بین مرجع صدور بخشنامه ها و اداره دریافت کننده آن است بطوری که در اسرع وقت و با صحت و دقت این امر انجام گیرد.

وی اظهار داشت: سیاست کمیته مستند سازی کاهش 20 درصدی نامه ها نسبت به سال قبل بوده و از ارسال بخشنامه های غیر ضروری، زمان گذشته و بی تاثیر جلوگیری خواهد شد.

معاون آموزش ابتدایی استان افزود: بررسی محتوایی بخشنامه ها و رفع اشکالات نگارشی با لحاظ توجه به بعد مالی و حقوقی این بخشنامه ها مد نظر این کمیته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار