بانوي فرهنگي گنبدي باني خير در كمك به زلزله‌زدگان كرمانشاه

بانوي فرهنگي گنبدي در جمع‌آوري كمك از همكاران خود و مردم شهرستان باني خير شده و توانستند 3 كانكس مسكوني و يك كاميون لوازم مورد نياز را شخصاً به اتفاق همسر خود در بين زلزله‌زدگان توزيع کند.

کد مطلب: ۶۸۸۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، پرستو عربي بانوي فرهنگي شاغل در دبيرستان‌هاي گنبدكاووس، در اين خصوص گفت: در ابتدا قصد داشتيم كمك‌هايي را به اتفاق همسرم با وسيله شخصي خود در بين زلزله‌زدگان توزيع كنيم اما همكاران و بستگان از اين تصميم آگاه شدند و حجم كمك‌ها گسترش پيدا كرد طوري كه سه كانكس مسكوني و 35 چادر و 110 تخته پتو و اقلامي نظير برنج، خرما، كنسرو، شير خشك، وسايل بهداشتي و لبنيات، كيك و كلوچه، كلاه و لباس بچه‌گانه و.... حاصل همكاري نيكوكاران گنبدي شد.

وي افزود: اقلام را بسته‌بندي كرديم و با يك كاميون و همچنين وسيله شخصي به اتفاق همسرم عازم كرمانشاه شديم .

عربي افزود: با حضور در سرپل ذهاب و روستاهاي محروم اين شهرستان از نزديك بسته‌ها را توزيع كرديم و مورد لطف و ابراز احساسات بي نظير مردم زلزله زده واقع شديم كه وصف‌ناپذير است و از اين كه توانستم به وظيفه‌اي كه همكاران خير و نيكوكاران شهرستان برعهده‌ام گذاشته‌اند، برآيم، خداوند را شاكرم. ان‌شاء ا.... با تشويق‌هاي همكاران محترم و اعلام آمادگي بيشتر خيرين شهرستان مجدداً نيز در اين راستا اقدام خواهيم كرد .

وي از خيرين شهرستان بخصوص خانم‌ها محبوبه نوذري(فرهنگي)، هاجر باقري(فرهنگي)، صديقه رجبي(فرهنگي) و نگين ملبوسي(بازاري) و آقاي صادق زينلي(استاد دانشگاه) و بسياري از فرهنگيان كه با كمك و حمايت خود در اين اقدام گام مؤثري داشتند،‌ تقدير و تشكر كرد .

وي همچنين تأكيد كرد در اهداء كانكس‌ها نيز با توجه به نقشي كه گروه‌هاي مختلف خيرين داشته‌اند گفت: يك كانكس به نام مدرسه مهر و فرهنگيان گنبدكاووس، كانكس ديگر به نام خوشه مراوه‌تپه مستقر در گنبد و سومي نيز به نام خواهران هيئت زنبيه گنبد نامگذاري شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار