به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج انجام می شود

برگزاری مسابقه کشتی با چوخه دانش آموزی در کلات

کارشناسی تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش کلات در گفتگو با خبرنگار پانا از خراسان رضوی گفت: اداره آموزش و پرورش کلات یک دوره مسابقات کشتی با چوخه ویژه دانش آموزان شهرستان ، گرامیداشت هفته بسیج در روز پنج شنبه 9 آذرماه به صورت تک حذفی برگزار می نماید.

کد مطلب: ۶۸۸۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد

حمید جعفرنژاد، کارشناسی تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش کلات در گفتگو با خبرنگار پانا از خراسان گفت: اداره آموزش و پرورش کلات یک دوره مسابقات کشتی با چوخه ویژه دانش آموزان شهرستان ، گرامیداشت هفته بسیج در روز پنج شنبه 9 آذرماه به صورت تک حذفی برگزار می نماید.

ایشان با اشاره به این که وزن کشی مسابقات ساعت ۸ الی ۸:۳۰ صورت می پذیرد، بیان داشت: این مسابقات با همکاری فرهنگی اجتماعی و تربیت بدنی سپاه و در سالن فاطمیه کلات برگزار می شود .

کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش کلات در خصوص شرایط و نحوه شرکت در مسابقات اظهار کرد: مسابقات کشتی با چوخه در سه مقطع تحصیلی برگزار و در وزن های ۳۵ـ ۴۰ـ ۴۵ـ۵۰ـبه اضافه ۵۵ کیلوگرم مقطع ابتدایی، وزن های ۴۰ـ ۴۵ـ ۵۰ـ ۵۵ وبه اضافه ۶۰ کیلوگرم مقطع متوسطه اول و وزن های ۵۰ـ ۵۵ـ ۶۰ـ ۶۵ـ به اضافه ۶۵ کیلوگرم دانش آموزان دوره متوسطه دوم حضور خواهند داشت.

جعفر نژاد خاطر نشان کرد: ارایه معرفی نامه از آموزشگاه مبنی بر محصل بودن و همراه داشتن رضایت نامه از ولی قانونی خود ملاک شرکت در مسابقات است. همچنین حضور یک نفرهمراه برای هر تیم الزامی است و وزن های دارای شرکت کننده کمتر از 4نفر برگزار نخواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار