مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تاکید کرد:

توانمندسازی معلمان ورزش/ تسهیل ورود دانش آموزان به مباحث پژوهشی

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با گرامیداشت هفته پژوهش بیان کرد: وظیفه ما فراهم نمودن بستر پژوهش و عمومی نمودن این بخش برای تسهیل در ورود دانش آموزان به مباحث علمی و پژوهشی است.

کد مطلب: ۶۸۷۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آرذبایجان شرقی، جعفر پاشایی در نوزدهمین جلسه شورای معاونین استان، رعایت قانون و مقررات در اجرای کلیه امور و همچنین توجه بیش از پیش مسئولین و مدیران مدارس را به نکات ایمنی در کلیه امور بخصوص سیستم گرمایشی در فصل سرما را خواستار شد.

وی با ابراز خرسندی از اجرای مناسب ورزش صبحگاهی در مدارس و تاکید بر رونق بیش از پیش موضوع گفت: توانمند سازی معلمان ورزش به جهت الگو بودن ایشان برای دانش آموزان حائز اهمیت است چرا که علاوه بر نقش ورزشی، معلمان ورزش نقش تربیتی نیز ایفا می کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با تاکید بر توجه به مسائل و نکات ایمنی،اظهار کرد: این بحث در زمان کنونی بیشتر در اماکن ورزشی و سیستم گرمایشی مدارس مورد توجه قرار گیرد.

وی ضمن قدردانی از تاسیس مراکز حرکات اصلاحی در نواحی تبریز، پیگیری و ایجاد این بخشها در مناطق و شهرهای دیگر استان را نیز خواستار شد.

پاشایی ادامه داد: روند احداث پروژه های عمرانی از جمله زمین ها و اماکن ورزشی با مد نظر بودن کیفیت مناسب، سرعت بیشتری بگیرد.

این مقام مسئول در استان آذربایجانشرقی با اشاره به تفکر اندیشه بسیجی و دور اندیشی امام راحل در تاسیس این نهاد تعیین کننده اذعان کرد: امروز به برکت این تفکر، حتی در بیرون از مرزهای ایران اسلامی شاهد پیروزی های چشمگیر و حیرت آور مسلمانان در جنگ با کفر هستیم.

پاشایی با گرامیداشت هفته پژوهش بیان کرد: وظیفه ما فراهم نمودن بستر پژوهش و عمومی نمودن این بخش برای تسهیل در ورود دانش آموزان به مباحث علمی و پژوهشی است.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان با تاکید بر پوشش حداکثری و پیگیری بحث سواد آموزی در تمامی برنامه ها گفت: حرکت به سمت برنامه محوری و تدوین نظام جامع برنامه ریزی در تمامی سطوح، شایان توجه بوده و انتظار بر این است که بیش از پیش پیگیری و اجرایی شود.

وی در پایان گفت: قناعت بر وضع موجود مانع پیشرفت و ترقی است و ما باید با برنامه ریزی در جهت بهبود روزافزون امور تلاشی مضاعف داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار