آسفالت ، لکه گیری و ترمیم معابر شهر نطنز آغاز شد

شهردار نطنز گفت: تنها برای عملیات ترمیم ترانشه ها و لکه گیری ضروری معابر اصلی و فرعی سطح شهر بیش از 500 تن آسفالت گرم مورد نیاز است .

کد مطلب: ۶۸۵۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از نطنز و به نقل از روابط عمومی شهرداری نطنز، علی پیراینده از آغاز عملیات ترمیم ترانشه ها و لکه گیری آسفالت خبر داد و اظهار داشت: شهرداری نطنز در راستای برطرف کردن مشکلات معابر شهری، بهبود عبور و مرور و رفاه حال شهروندان عملیات ترمیم ترانشه ها و لکه گیری آسفالت آغاز کرد.

وی افزود: با شروع کار شهرداری و شورای اسلامی دوره پنجم 1500 مترمربع از معابر اصلی در نزدیکی حسینیه ها، تکایا و مساجد شهر نطنز انجام پذیرفت.

شهردار نطنز تصریح کرد: امسال برای عملیات ترمیم ترانشه ها و لکه گیری آسفالت قسمتی از معابر اصلی و فرعی سطح شهر بیش از 500تن آسفالت گرم مورد نیاز است
وی اضافه کرد: سعی می کنیم تا فرارسیدن فصل زمستان و سرد شدن هوا عملیات ترمیم ترانشه ها و لکه گیری آسفالت معابر شهر را به اتمام برسانیم و این عملیات را در تمامی سطح شهر انجام دهیم.

پیراینده در پایان ابراز امیدواری کرد و گفت: انشاالله با تأمین اعتبار و خودیاری شهروندان،شهرداری می تواند جهت آسفالت کوچه ها و معابر خاکی نیز در آینده اقدام نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار