همایش پیشگیری از اعتیاد و آسیبهای اجتماعی در فلاورجان برگزار شد

همایش پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر ،با حضور مسئولین اداره کل و اعضای شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان فلاورجان در سالن هنرستان دکتر کیانی برگزار گردید.

کد مطلب: ۶۸۵۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان ، همایش پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر ، با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت ، رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ، فرماندار شهرستان ، اعضای شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان فلاورجان ، تعدادی از مسئولین شهرستان ، مسئولین و کارشناسان مدیریت و با حضور دانش آموزان هنرستان دکتر کیانی در سالن این هنرستان برگزار گردید.

در این همایش مدیر آموزش و پرورش ، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل ، فرماندار شهرستان در خصوص اقدامات و فعالیتهای انجام شده در راستای طرح کرامت ، مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی صحبت نمودند . سخنران ویژه ی همایش دکتر سوادکوهی بود که در خصوص مثبت نگری و تکنیک های شاد زیستن مطالب کاربردی ارائه نمود .

از دیگر برنامه های این همایش رونمایی از تندیس طرح کرامت و نماد ، تقدیر از نهادها و ارگانهای فعال در راستای اجرای طرح کرامت ، اجرای سرود همگانی توسط هنرجویان ، قرائت متن میثاق نامه فرهنگیان و دانش آموزان و مسابقه ی طراحی پوستر بود . لازم به ذکر است به مناسبت گرامیداشت هفته ی کتاب و کتابخوانی نمایشگاه کتاب نیز در محل برگزاری همایش دایر گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار