جلسه رؤسای قطب 5 آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار شد

جلسه رؤسای قطب 5 آموزش و پرورش استان اصفهان به میزبانی مدیریت آموزش و پرورش منطقه پیربکران برگزار شد.

کد مطلب: ۶۸۴۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش پیربکران، جلسه رؤسای قطب 5 با حضور معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به میزبانی آموزش و پرورش پیربکران برگزار شد.

در آغاز جلسه رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان از آموزش خانواده به عنوان محوری ترین برنامه انجمن نام برد و گفت: آموزش خانواده زمینه و بستر مناسبی است که مشکلات آموزش و پرورش از طریق آن حل می شود.

وی افزود: برای انتخاب مدرس واجدالشرایط 300 نفر ثبت نام کننده در استان وجود داشت که بعد از تهران رتبه دوم کشور را کسب کردیم. اولین بار است که لیست 73 نفر مدرس استانی همراه با 2 سال تعهد ثبت شده است.

در ادامه حمیدی مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش استان درباره روند جلسات قطبی، انتخاب دبیر جلسه و ارسال صورتجلسات به استان به ایراد سخن پرداخت.

سپس احمدی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه 30% یادگیری دانش آموزان رسمی و 70% مابقی غیر رسمی است به بحث درباره محیط های آموزشی با نشاط پرداخت و تشکل های دانش آموزی، نشست های فکری، کارها و سرودهای دسته جمعی و ... را در این امر مهم خواند.

برگزاری اردوی راهیان نور، آموزش مهارت های اجتماعی به دانش آموزان و ارائه راهکار در موضوعات مختلف پرورشی از اهم موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

گفتنی است رؤسای اداره بعد از جلسه خود از آثار تاریخی منطقه بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار