فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیدعمرانی میناب:

فرهنگ بسیجی درهرجای ازکشوربوده شاهدپیشرفت درزمینه های مختلف بوده ایم

به مناسبت هفته بسیج 50 برنامه فرهنگی، ورزشی، سیاسی و بصیرتی درسطح این شهرستان اجرا خواهد شد.

کد مطلب: ۶۸۴۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، احمد رنجبرزاده فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید عمرانی در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش بسیج در هشت سال دفاع مقدس و مقابله با استکبار جهانی گفت: بسیج زمینه رشد و پرورش نیروهای مومن،جوان و متعهد را برای اداره امور جامعه فراهم کرد و کارهای مفید و موثری برای خدمت به ملت انجام داد.

وی افزود: برگزاری مسابقات ورزشی،بومی ومحلی،نشست بصیرتی ونهضت روشنگری،محفل انس باقرآن،نشست هیئت منتظران موعود،پیاده روی ورزم شبانه،تجلیل ازبسیجیان نمونه،سرکشی ازخانواده معظم شهداء،برگزاری حلقات تربیتی،معرفتی صالحین برای جذب جوانان وتجمع بزرگ بسیجیان درمراسم پنج آذربه عنوان مهم ترین برنامه های هفته بسیج نام برد.

فرمانده حوزه مقاومت شهیدعمرانی افزود:به دستور حضرت امام خمینی (ره) درآذر ماه 58 این شجره طیبه در کشور نهادینه شد و از این رو می توان بسیج را به عنوان تجربه ماندگار انقلاب یاد کرد.

وی عنوان کرد: دشمنان تبلیغات زیادی را علیه این شجره طیبه به راه انداختند اما امروز به یاری خدا با تشکیل بسیج ده ها میلیونی از ظرفیت این نهاد مقدس از جمله جذب آموزش و سازماندهی مردم و شجره طیبه صالحین، در بعد های مختلف مانند مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن بهره برداری شده است.

رنجبرزاده خاطر نشان کرد: تفکر و فرهنگ بسیجی هرجا و در هر مجموعه ای از کشور رسوخ کرد شاهد پیشرفت کشور در زمینه های مختلف بوده ایم.

خبرنگار: مهدی ذاکری/انتشار دهنده: قاسم نگاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار