مدیر بخش تلفن همراه یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال:

رشد 70 درصدی بخش تلفن همراه نمایشگاه رسانه های دیجیتال

مدیر بخش تلفن همراه یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال گفت: بخش تلفن همراه نسبت به دوره های گذشته شاهد رشد 70 درصدی بودیم و این بخش بیشترین مساحت نمایشگاه را اشغال کرده است.

کد مطلب: ۶۸۴۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا؛ حسین نادرخوانی، مدیر بخش تلفن همراه یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال، در گفت‌وگو با ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال، با اشاره به روند فعالیت‌های این بخش گفت: بخش تلفن همراه بیشترین مساحت از نمایشگاه را بالغ بر سه هزار متر مربع اشغال کرده است و در این بخش شاهد حضور 52 غرفه هستیم.
وی افزود: امسال نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در حوزه موبایل نسبت به دوره های گذشته بسیار شکوفاتر بوده است و شاهد رشد 70 درصدی بودیم. دراین بخش سعی شده است تا در نمایشگاه آخرین دستاوردها را در حوزه محتوای تلفن همراه به مردم ارائه کنیم.
مدیر بخش تلفن همراه یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال تصریح کرد: امسال در بخش تلفن همراه نزدیک بر 30 اثر رونمایی شده و جدید است که می توان به نرم افزارهایی همچون جاپارک، کودک سلام، رامبد جوان اشاره کرد.
وی بیان کرد: هر یک از غرفه های بخش تلفن همراه برنامه های فرهنگی خود را درحال برگزاری هستند. همچنین امسال یکی از اتفاق‌های مهم حوزه ساماندهی محتوا، رونمایی و آغاز به کار شامد اپ‌هاست. هر اپ کد شامد می گیرد و مردم با مشاهده کد شامد می توانند محتوا را چک کنند.
نادرخوانی اظهار کرد: ما باید بدانیم تلفن همراه دیگر فقط یک وسیله ارتباطی نیست بلکه تلفن همراه هم اکنون جزء زندگی روزمره مردم قرار گرفته است و مردم ترجیح می دهند که کارهای روزمره شان را با تلفن همراه انجام دهند. در حوزه تلفن همراه شاهد نوآوری در کسب وکار هستیم و طبیعی است که هم اکنون بسیاری از کسب و کارها به سمت تلفن همراه سوق پیدا کرده باشد.
مدیر بخش تلفن همراه یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال یادآور شد: ما در این بخش سعی داریم مردم را با چم و خم فضای مجازی آشنا کنیم تا کمتر در معرض آسیب های آن قرار بگیرند. برگزاری 130 عنوان کارگاه آموزشی مصداق بارز فعالیت های ماست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار