قدمی در گفت و گو با پانا:

حدود200دانش آموز کاشت حلزون انجام داده اند/پرداخت سنوات ارفاقی معلمان

رییس مدارس استثنایی کشور با اشاره به اینکه تاکنون حدود 200 دانش آموز استثنایی کاشت حلزون انجام داده اند، گفت: برای پرداخت سنوات ارفاقی معلمان استثنایی منتظر پیش بینی اعتبار آن توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور هستیم.

کد مطلب: ۶۸۳۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد

مجید قدمی در گفت و گو با پانا، در خصوص کاشت حلزون دانش آموزان استثنایی، اظهار کرد: از طریق خدمات حمایتی کاشت حلزون را برای دانش آموزان استثنایی حمایت می کنیم.

وی ادامه داد: خانواده هایی که مایل هستند برای فرزندشان کاشت حلزون صورت بگیرد، البته بعد از اعلام نظر متخصصین که کاشت حلزون را توصیه کرده اند، با هماهنگی وزارت بهداشت اقدام کرده و هزینه های این موضوع را پرداخت می کنیم.

رییس مدارس استثنایی کشور با بیان اینکه در این برنامه خیرین نیز در کنار ما هستند، گفت: تاکنون نزدیک به 200 نفر کاشت حلزون انجام داده اند.

قدمی همچنین در خصوص پرداخت سنوات ارفاقی معلمان استثنایی، عنوان کرد: مجوزهای قانونی سنوات ارفاقی معلمان استثنایی از دولت اخذ شده و منتظر پیش بینی اعتبار آن توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور هستیم.

وی افزود: این موضوع در آینده نزدیک از طریق آموزش و پرورش به ادارات کل استان ها ابلاغ خواهد شد که پیش بینی بیش از 200 میلیارد را داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار