فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)استان اردبیل:

بسیج مردمی در ۲۲ محور اصلی نظام فعالیت گسترده دارد

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: بسیج مردمی که متشکل از فرزندان همه نیروهای مسئول و غیرمسئول و آحاد مردم این نظام است در ۲۲ محور اصلی نظام در این مرز و بوم تلاش شبانه‌روزی دارد.

کد مطلب: ۶۸۲۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،سردار جلیل بابازاده درجلسه هم‌اندیشی فرماندهان سپاه و مدیران صدا و سیمای اردبیل با اشاره به اهمیت فعالیت بسیج مردمی که متشکل از آحاد مردمی و مسئولان و غیرمسئولان است اظهار داشت: بسیج مردمی که متشکل از فرزندان، جوانان، نوجوانان و همه نیروهای مسئول و غیرمسئول و از همه مهمتر از آحاد مردم این نظام است در 22 محور فرهنگی، اقتصادی، ورزشی، اجتماعی، عمران و آبادانی در این مرز و بوم تلاش شبانه‌روزی دارد و نباید فعالیتها و تلاشهای مستمر و بدون وقفه این قشر مردمی نادیده گرفته شود .

وی با اشاره به اینکه صداوسیما در معرفی و انعکاس این فعالیتها نقش خطیری دارد، افزود: سازمان صدا و سیما به عنوان رسانه ملی در ارائه برنامه برای مخاطبان باید اغنایی و ایجابی عمل کند و در این زمینه نباید تفاوتی در میان برنامه‌های آن در راستای حمایت از کورانی مشاهده شود چرا که صدا و سیما برای همه گروههایی است که در راستای عشق به وطن تلاش کرده و عرق ملی دارند .

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: سپاه یک نهاد بی‌ادعا ولی در عین حال با فعالیت گسترده در منطقه است چرا که اگر به پیشینه و سبقه تلاشها و فعالیتهای سپاه نگاهی بندازیم خواهیم دید که بیشتر سازندگی‌ها، بهسازی‌ها و محرومیت‌زدایی‌های این مرزوبوم در سایه تلاشهای بی‌وقفه کارکنان و سربازان سپاه بوده است .

بابازاده با تاکید بر اهمیت حال جوانان و نوجوانان افزود: اگر سپاه در کل استان اردبیل 125 هزار مترمربع فضای آزاد برای اجرای برنامه‌ها، طرح‌ها و پروژه‌های خود دارد باید دید که بیش از 250 هزار مترمربع از مجموع این فضای آزاد فقط برای فضای ورزشی جوانان در نظر گرفته شده و طرح‌هایی در آن اجرا گردیده است که این مهم در نوع خود بی‌نظیر است .

وی اظهار کرد: سازمان صداوسیما باید همواره یاری‌گر نهادها و ارگانهای مختلف باشد و با انعکاس تلاشها و اقدامات آنان در راستای بهبود فعالیت و یا افزایش آنها و نیز تصحیح آنها با انتقاد سازنده از سوی مردم تلاش کند که در این زمینه نیاز است تا سازمانهای مختلف نیز تعاملی متقابل با سازمان صداوسیمای استان اردبیل داشته باشند تا خروجی این تعامل را بتوان به عینه دید .

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با تاکید بر همکاریهای سپاه و صدا و سیما، گفت: صدا و سیما باید آیینه عموم باشد و به طرح مشکلات مردم بپردازد چرا که وقتی مردم صدای خود را از رسانه می‌شنوند به آن اعتماد می‌کنند و در واقع رسانه را از خود می‌دانند و این نمونه‌ای از ایجاد پل ارتباطی بین مردم و نظام است که باید تقویت شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار