محمد احسانی در گفت و گو با پانا:

توقع مخاطب از شبکه نسیم بالاست/شروع دورهمی با دکور جدید از ربیع الاول

مدیر شبکه نسیم گفت: کار در شبکه نسیم از این لحاظ مقداری سخت است که توقع مخاطب از آن بالاست و طرح هایی که به دست ما می رسد و می خواهد برای اولین بار پخش شود نیازمند پیش تولید طولانی و مقدمه چینی زیاد است.

کد مطلب: ۶۸۰۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد

محمد احسانی مدیر شبکه تلویزیونی نسیم، در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا، درباره برنامه های آتی این شبکه، گفت: سری جدید برنامه «دورهمی» را در دستور کار داریم که مکان و دکور آن تغییر کرده است و تغییراتی هم در طرح آن اتفاق افتاده است که با محوریت آقای مدیری سعی داریم در ایام مبارک ماه ربیع شروع کنیم.

وی افزود: برنامه دیگر، برنامه آقای عبدی است که «شبی با عبدی» نام دارد که مشغول تولید و آماده سازی است، سعی داریم به ایام ربیع برسد و مقدمات آن فراهم شود تا این برنامه را هم در آن ایام داشته باشیم. چنین برنامه هایی نیازمند یکسری مقدمه چینی و اعتبارات مالی است تا انشاالله حل شود و شرایط پخش آن ها فراهم شود.

مدیر شبکه نسیم درباره برنامه «خندوانه» و اینکه قرار است سری جدید آن هم به روی آنتن شبکه نسیم برود یا خیر، بیان کرد: برای سری پنجم «خندوانه» پیشنهادی که مطرح است، اینکه از عید نوروز پخش آن آغاز شود چراکه ماه های اخیر فشارهای خیلی زیادی بر روی برنامه بود، پنج شب در هفته برنامه داشتند و در ماه آخر هم که هر شب، که این برای تیم فرساینده است، نیاز بود یک استراحتی داشته باشند و به ایده های جدید برسند و در اتاق فکر طرح ها را بررسی کنند که این زمانبر هست، ما هم فرصت دادیم که هم استراحتی داشته باشند و هم به طرح ها و ایده های جدید بپردازند، مذاکراتی با جناب خان دارند که انشاالله به نتیجه برسد و برای عید آماده پخش و اجرا شود.

وی ادامه داد: در آینده ما سری دوم «کودک شو» را داریم، سریال آقای شهاب عباسی است که انشاالله برای اوایل زمستان به پخش می رسد؛ سریال آافسانه هزار پایان». سری جدید «ویتامین خ» را داریم که انشاالله پروپیمان پیش خواهیم رفت. برای حوزه موسیقی هم یکی دوتا طرح آمده که در حال بررسی آن ها هستیم و برنامه ریزی مان بیشتر برای سال 97 است.

احسانی در پایان خاطرنشان کرد: کار در شبکه نسیم از این لحاظ مقداری سخت است که توقع مخاطب از آن بالاست و طرح هایی که به دست ما می رسد و می خواهد برای اولین بار پخش شود نیازمند پیش تولید طولانی و مقدمه چینی زیاد است تا با یک اشل و قالب درستی شروع شود که بینندگان شبکه نسیم انتظار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار