نماینده مردم بیرجند ، درمیان و خوسف در مجلس عنوان کرد:

13آبان روز احیاء مبارزه با استکبار

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت :13 آبان روز احیاء مبارزه با جنایت های استکبار علیه ایران وشکوه اتحاد ایران

کد مطلب: ۶۸۰۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم راهپیمایی 13 آبان و در گفت و گو با خبرنگار پانا از خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و دانشجویان شهید گفت : توجه به فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس و استکبار ستیزی لازمه است برای مقابله با دشمن و اگراین توجه نباشد دشمن بر ما پیروز خواهد شد.


حجت الاسلام عبادی در ادامه بیان کرد:وظیفه دولت ما این است که اسلام را با خود همراه کند و نیز این یکی از مسائلی است که سایر ملت ها نیز قصد دارند آن را عملی کنند.

نماینده مردم بیرجند ،درمیان و خوسف در مجلس در ادامه در خصوص وظایف معلمان درباره استکبار ستیزی گفت: وظیفه یک معلم تقویت روحیه میهن دوستی وخدمت به کشور در دانش آموزان است لذا درترغیب این امر مهم باید خودرا مسئول بداند.


وی با اشاره به اینکه شرکت در راهپیمایی 13آبان یک وظیفه سیاسی است ،افزود: امروز ملت همیشه آگاه ایران فریاد مرگ برآمریکا ومرگ براسرائیل سرخواهند داد ، حجت الاسلام والمسلمین عبادی همچنین گفت : آمریکا درزمینه نظامی قادر به انجام کاری نیست ،لذا دشمن نفوذ فرهنگی انجام می دهد .



حجت الاسلام عبادی افزود: برجام بهترین آزمونی بود که چهره واقعی آمریکا را به جهانیان نشان داد و آنها را در پیش سایر ملت ها و نیز ملت ایران سر افکنده تر از قبل کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار