بیانیه سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران بمناسبت یوم‌ا... 13 آبان

سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران بمناسبت یوم‌ا... 13 آبان بیانیه ای صادر کرد.

کد مطلب: ۶۷۹۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، متن بیانیه سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران بمناسبت یوم‌ا... 13 آبان به شرح زیر است:
بسمه‌تعالی
یوم‌ا... 13 آبان یادرآور شکوه و عظمت حرکتی است که حضرت امام خمینی(ره) نام آن را انقلاب دوم نهاد، تسخیر لانه‌جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام و دانش‌آموزانی که با خونشان سنگ‌فرشهای خیابان را رنگین کردند، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گرفت.
سیزدهم آبانماه نماد انقلابی به پیشتازی نسلی نو و راهبری پیر مدبری است که رهروانش بر گلدسته‌های رفیع خاکش اذان شهادت سر دادند.
13 آبان نقطه عطف استقلال، پیشرفت و عزت ایران اسلامی در طول تاریخ است و برجام به‌عنوان یک دستاورد عظیم جهانی که به پشتوانه عزم ملی و هدایت ‌گری‌های مقام معظم رهبری در دستان دولت تدبیر و امید به بار نشست، امروز توانسته است جایگاه و اقتدار ایران اسلامی را در عرصه سیاست خارجی بیش از پیش در مقام رفیعی قرار دهد و تمام هجمه‌هایی که روزی ایران را هدف گرفته بود اینک خود آمریکا را نشانه رود. خوی استکباری آمریکا برای ایجاد بحران در کشورهای مستقل و به‌ویژه منطقه و بهانه جویی‌های اخیر دولت نومحافظه‌کارش نشانگر این روند رو به رشد قدرت ایران بزرگ است. در چنین شرایطی تبیین این واقعیت که آمریکا با استقلال، پیشرفت و عزت ایران که دستاورد خون هزاران شهید است مشکل دارد تکلیفی را بر دوش ما می‌نهد تا این فریاد را به گوش جهانیان برسانیم.
از این رو ما دانش‌آموزان، مربیان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی، اعضای مجلس دانش‌آموزی و خبرگزاری پانا با حضور شورآفرین، منسجم و تشکیلاتی در مدارس و راهپیمایی‌های یوم‌الله سیزدهم آبان که متبرک به حماسه حسینی اربعین شهادت حضرت ابا‌عبدالله‌الحسین(ع) است با شعار‌(یا حسین)، (من پیشتازم)، (لبیک یا حسین، لبیک یا خامنه‌ای) و با فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» منش استکبارستیزی خود را بار دیگر فریاد خواهیم زد.
وعده دیدار ما یوم‌ا... 13 آبان
پیشتازان سازمان دانش‌آموزی
جمهوری اسلامی ایران
آبان‌ماه 1396

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار