نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل:

اردبیل نیازمند توان مدیریتی خاص است

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل گفت: این استان نیازمند توان مدیریتی خاص است تا بسیاری از عقب‌ماندگی‌های آن جبران شود.

کد مطلب: ۶۷۹۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی دردیدار با وزیر کشور تصریح کرد: اردبیل قابلیت‌های مطلوبی دارد که با توان مدیریتی ویژه می‌توان رشد و توسعه یابد .

وی افزود: از سویی انتخاب و انتصاب مدیران شایسته می‌تواند کرامت اهالی استان را ترمیم کند و مهم‌ترین ویژگی نظام جمهوری اسلامی حفظ کرامت است.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه در استان اردبیل خبری از تنش و اختلاف بین مسئولان نیست، ادامه داد: تمامی مسئولان استان به فکر مصالح استان هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان انتخاب اکبر بهنام جو به عنوان استاندار را به دلیل سابقه مدیریتی وی قابل توجه دانست و تأکید کرد: بعد از معرفی آقای بهنام جو نشاط و امید بین فعالان اقتصادی ایجاد شده است.

عاملی همچنین به اقدامات مجید خدابخش استاندار سابق اردبیل اشاره و تصریح کرد: آقای خدابخش در طول چهار سال گذشته از تمامی ظرفیت‌های استان برای توسعه این منطقه استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز کشور در پیچ تاریخی واقع شده و اتحاد و انسجام بین مسئولان اهمیت ویژه دارد، اضافه کرد: تمامی سرمایه‌گذاری دشمن این است که ملت خسته شود و مردم و مسئولان می‌بایست با آگاهی از این ترفند اتحاد خود را حفظ کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قابلیت جمهوری اسلامی را دادن بالاترین عزت به مردم خود توصیف کرد و افزود: بزرگ‌ترین خدمت جمهوری اسلامی نیز تقویت بینه‌های علمی و تکنولوژی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار