ویژه ‌برنامه‌های یوم‌الله 13 آبان در اسلامشهر اعلام شد.

یوم‌الله 13 آبان در شهرستان اسلامشهر مانند سال‌های گذشته با ویژه‌برنامه‌های متعددی همراه است، اما امسال با توجه به اظهارات سخیف ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا علیه ملت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مراسم یوم‌الله 13 آبان متفاوت از سال‌های گذشته و باشکوه بیشتری برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۶۷۹۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، پس از برگزاری جلسات متععدد برگزاری آمادگی راهپیمایی یوم الله سیزده آبان در شهرستانهای اسلامشهر ، احمد آباد و بخش های چهاردانگه و واوان با حضور امامان جمعه و مسئولین ارگانها و نهادها، برنامه های اجرایی این روز اعلام شد.

در اسلامشهر دانش آموزان و قشرهای مختلف مردم از نقاط مختلف این شهر خود را مقابل ناحیه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) اسلامشهر می‌رسانند و به سمت آموزش‌وپرورش شهرستان حرکت و پس از آن در مدرسه حافظ تجمع می‌کنند،سخنران ویژه این مراسم سرهنگ عبدالرضا زنگنه معاون هماهنگ‌کننده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران است .

در بخش واوان نیز محل تجمع دانش آموزان و مردم استکبارستیز در میدان امام خمینی(ره) است .

همچنین در بخش چهاردانگه مردم و دانش آموزان از مقابل مدارس و میدان‌های اصلی شهر رأس از سه راه بوتان تا مقابل دفتر امام‌جمعه چهاردانگه واقع در بزرگراه آیت‌الله سعیدی راهپیمایی می‌کنند و سخنران این مراسم حجت الاسلام علی‌محمد گلوردی امام‌جمعه بخش است .

مردم احمدآباد مستوفی نیز در این روز از مقابل مصلی نماز جمعه این شهر تا میدان امام حسین (ع) راهپیمایی می کنند،

شایان ذکر است ،برپایی یستگاه‌های فرهنگی، صلواتی و قرائت قطعنامه از جمله برنامه‌های یوم الله سیزده آبان است.

/خبرنگار: ارشیا کیانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار