رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان:

مهم ترین مأموریت تشکل های دانش‌آموزی، توانمندی نوجوانان در آینده است

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان با بیان اینکه مهم‌ترین مأموریت تشکل‌های دانش‌آموزی، توانمندی نوجوانان در زندگی آینده است، گفت: روش‌های مختلف دوست‌یابی، مسیر زندگی و آشنایی با آثار سوءمصرف انواع مواد مخدر و اقداماتی که ممکن است افراد کم سن را به این فضاها وارد کند و همچنین مباحث پیشگیری اولیه را به دانش‌آموزان آموزش داده و ایشان را برای فاصله گرفتن از این‌گونه آسیب‌ها توانمند می‌کنیم.

کد مطلب: ۶۷۸۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، محمدرضا عامریان، با تأکید بر اینکه تشکل‌هایی مانند بسیج دانش‌آموزی، انجمن اسلامی، سازمان دانش آموزی، مجلس و شورای دانش‌آموزی به رشد و بالندگی نوجوانان کمک می‌کند، تصریح کرد: صرف آموزش کلاسیک نمی‌تواند مشکلی را در آینده از دانش‌آموزان دوا کند، لذا این مهم می‌طلبد تا دانش‌آموزان مهارت‌های علمی و عملی، زندگی و اجتماعی را کسب کنند.

وی افزود: در بحث آموزش مهارت‌های اجتماعی به دانش‌آموزان همچون ادب، خوش‌خلقی، درستی، صداقت و دوستی با طبیعت که دانش‌آموزان را برای زندگی آینده آماده می کند، از جمله اهدافی است که در سازمان دانش‌آموزی به‌طور جد پیگیری می‌شود.

مانور امداد و نجات در مدارس استان سمنان برگزار می‌شود

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان از برگزاری مانور زلزله و پدافند غیرعامل در مدارس استان خبر داد و ابراز داشت: این سری آموزش‌ها در تمامی یک هزار و ۱۶ مدرسه استان اعمال می‌شود، ولی به‌طور مشخص در روز هشتم آذرماه، ۶۶ مدرسه و اولیای آن‌ها مورد آموزش مقابله با بحران‌ها قرار می‌گیرند که در مناطق کم برخوردار شهرستان‌های بسطام، بیارجمند، امیرآباد و مهدی‌شهر، شش مدرسه در نظر گرفته‌شده است.

عامریان تصریح کرد: یکی از آموزش‌هایی که به‌طور جد برای دانش‌آموزان دنبال می‌کنیم، بحث مقابله با بحران‌ها و آسیب‌هایی است که در حوادث غیرمترقبه و حملات دشمن در بحث پدافند غیرعامل رخ می‌دهد؛ لذا در این بخش کار گسترده آموزشی داریم.

وی افزود: در تلاشیم تا امداد و نجات، پناه گیری، آماده‌سازی فضای نگهداری از ابنیه و اماکن، بحث‌های مختلف را به دانش‌آموزان آموزش دهیم که تبلور آن را در روز مانور زلزله یا مانور پدافند غیرعامل به منصه ظهور خواهیم گذاشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار