معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل خبرداد:

حضور بیش از ۸۷ هزار دانش‌آموز اردبیلی در اردوهای فرهنگی و آموزشی

معاون پرورشی وفرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در سال تحصیلی گذشته بیش از ۸۷ هزار دانش‌آموز اردبیلی در اردوهای مختلف فرهنگی و آموزشی حضور پیدا کردند.

کد مطلب: ۶۷۶۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،مصطفی کافی راد اظهار کرد: به منظور ارتقای سخت افزار و تأمین کتاب و منابع مورد نیاز کتابخانه‌های مدارس استان اردبیل به تعداد ۵۰ هزار جلد کتاب تجهیز شده و برای افزایش سرانه کتاب برای دانش آموزان برنامه‌های مدونی در نظر گرفته شده است .

وی افزود: تعداد یک میلیون جلد کتاب مطابق با آخرین گزارشات اعلام شده در کتابخانه‌های آموزش و پرورش و مدارس مختلف استان اردبیل موجود است و توجه به امور تربیتی و کتابخوانی دانش آموزان از جمله اهداف مهم تربیت فرهنگی و علمی دانش آموزان استان است .

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: توجه به برگزاری اردوهای تربیتی و آموزشی از جمله اولویت‌های آموزش و پرورش استان بوده و در این خصوص در سال تحصیلی گذشته بیش از ۸۷ هزار برنامه اردویی برای دانش آموزان اردبیلی برگزار شد .

کافی راد یادآور شد: کانون‌های فرنگی و تربیتی دانش آموزی با فراهم ساختن فضای آموزشی صمیمانه در مسیر افزایش خودکفایی، پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان و تمرین قانون پذیری آنان با بالا بردن تجارب و افزایش تمایلات نوجوانان برای انجام کارهای گروهی نقش آفرینی می‌کنند .

وی عنوان کرد: پخش و توزیع مجلات تربیت در موضوعات دانش آموزی و سیاسی از جمله دیگر برنامه‌های انجام پذیرفته برای افزایش اطلاعات و به روز‌رسانی دانش اساتید و همکاران فرهنگی بوده که در طول سال انجام می‌شود .

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان افزود: از تابستان سال جاری و نیمسال اول تحصیلی بیش از ۳۰۰ پایگاه اوقات فراغت دانش آموزان در نواحی مختلف فعال هستند و در طول سال مسابقات مختلف فرهنگی و هنری نیز با هدف پرورش و هدایت استعدادهای دانش آموزان با مشارکت چشمگیر علاقه‌مندان در طول سال برگزار می‌شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار